Teruggave Toon abonnementskosten | Eneco Community

Teruggave Toon abonnementskosten

  • 10 november 2018
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Vorig jaar heb ik toon geinstalleerd. Het wachten was op slimme meters. Na veel veetraging en miscoomunicatie heb ik de slimme meters van de week geplaatst gekregen. Ik moest even contact opnemen wanneer dit was gebeurd ivm teruggave abonnementsgeld wat ik sinds december 2017 wel heb betaald

Griet,

Natalia

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @N. Koutcherenko,

Welkom op het forum! Fijn dat de meters nu geplaatst zijn en je op Toon jouw verbruik kunt monitoren, ik kom onze afspraak graag na. Onder jouw klantnummer zie ik dat het eerste termijnbedrag voor Toon in januari 2018 in rekening is gebracht, op 29 januari geïncasseerd.

We vergoeden de abonnementskosten tot en met november. De creditnota is binnen een dag ook zichtbaar in Mijn Eneco, je kunt het tegoedbedrag binnen tien werkdagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Reageer