vraag

Te warm

Sinds geruime tijd problemen met toon
Niks lijkt te helpen
De kachel verwaing blijft maar soorberwarmen en stopt niet bij ingestelde
Temperatuur, zelfs24 graden van de week in huis.
Cv monteur meerdere keren geweest, zeggen beiden, ketel is perfect ligt aan toon. Wat te doen?? Alles al gereset etc etc etc

Ook geen contact met slimme meters meer nu

Help!!!

5 Reacties

Reputatie 6
Badge
Beste @Arcomeijer,

Welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. Wat vervelend om te lezen dat de ketel blijft stoken terwijl de gevraagde temperatuur behaald is. Graag kijk ik met je mee om te achterhalen wat de reden kan zijn. Ik wil je dan ook vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel en de externe toegang aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Gedaan
Reputatie 6
Badge
@Arcomeijer

Bedankt. Wat ik zie is dat er warmwater verbruikt wordt op het moment dat de temperatuur omhoog gaat. Dat betekend dat de kans erg groot is dat er toch iets niet helemaal goed gaat met de driewegklep in de CV ketel.

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +2
ChantalS wrote:

@Arcomeijer

Bedankt. Wat ik zie is dat er warmwater verbruikt wordt op het moment dat de temperatuur omhoog gaat. Dat betekend dat de kans erg groot is dat er toch iets niet helemaal goed gaat met de driewegklep in de CV ketel.

Groeten Chantal

Mee eens. Ter spijt dat er al ketel monteurs zijn geweest maar dit duidt toch echt op een probleem in de CV ketel en specifiek de driewegklep.
Van wat @ChantalS op afstand in de Toon heeft kunnen kijken, het kan inderdaad niet veel anders zijn dan een niet werkende driewegklep.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen