Stroom extreem hoog in weergave Toon App | Eneco Community
beantwoord

Stroom extreem hoog in weergave Toon App

  • 10 september 2019
  • 25 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Ik heb sinds gisteren en vandaag een extreme hoge energie 🤔 wat ik in een jaar over doe geeft ie nu in twee dagen aan. Niet alleen in de app maar ook op de toon zelf

icon

Beste antwoord door Folkert 11 september 2019, 11:15

@Tollybolly

We hebben de pieken verwijderd uit je Toon. Het kan zijn dat je even opnieuw moet inloggen in de app, voordat dit ook in de app gewijzigd is. Mocht er nog iets zijn, dan vernemen we dat graag van je.


Groet,

Folkert
Bekijk origineel

25 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag gedaan @Theo van Dijk

Leuk dat je het nog even bevestigd en bedankt voor je medewerking 😁. Ik wens je voor nu nog een mooi weekend toe!

Groet. Urgel
Oké, de piek is nu uit Toon aan de wand en uit de app. Het duimpje is nu ook weer terug. Bedankt voor de hulp.
Reputatie 5
Badge
@Theo van Dijk

De piek is verwijderd uit je Toon 👏🏿. Mocht de piek nog steeds zichtbaar zijn in de app, wil ik je adviseren om opnieuw in te loggen. De externe toegang op Toon mag je bij deze ook uitzetten.

Ik wens je een heel fijn weekend, Emel.
Reputatie 6
Badge +1
@Theo van Dijk

Ik zie de bijlagen. De boosdoener is het gas. We gaan hiermee aan de slag. Hou de externe toegang open.

Fijne avond

Tina
Zie je nu wel de twee afbeeldingen @TinaC ?
En nu ook stroom.

Oké, nog een poging.

Reputatie 6
Badge +1
@Theo van Dijk

Nee er is niets zichtbaar 🙈
Schiet niet echt op zo met die bijlage. Kun jij hem wel zien? @TinaC

Hierbij de gegevens van gas en stroom.
Reputatie 6
Badge +1
@Theo van Dijk

Dank je wel. Achter de schermen ziet het er goed uit en zie ik geen uitschieters. Kan je ook een screenshot maken van de grafiek van zowel stroom als gas?

Groet, Tina
@TinaC Oh, sorry ik heb het al gevonden en het klantnummer ingevuld.
Waar vind ik mijn profiel?
Reputatie 6
Badge +1
@Theo van Dijk

Bedankt voor het aanzetten. Ik zie dat je klantnummer niet is ingevuld in je profiel. Kan je die toevoegen dan kan ik Toon opzoeken.

Alvast bedankt.

Groeten, Tina
externe toegang staat nu aan
Reputatie 7
Badge +6
@Theo van Dijk

Welkom op de community! Kun je via Menu > Toon Support de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kijk ik wat we kunnen doen voor je.

Groet,

Folkert
Hier een screenshot van een soortgelijk probleem. Hoe lossen we dit op?

Reputatie 3
Badge +4
Top gedaan. De energie waarde staat weer goed 😊
Reputatie 7
Badge +6
@Tollybolly

We hebben de pieken verwijderd uit je Toon. Het kan zijn dat je even opnieuw moet inloggen in de app, voordat dit ook in de app gewijzigd is. Mocht er nog iets zijn, dan vernemen we dat graag van je.


Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@Tollybolly

Dank voor het aanzetten, we gaan er mee aan de slag voor je!
Reputatie 3
Badge +4
@Folkert hij staat open
Reputatie 7
Badge +6
@Tollybolly

Kun je via Menu > Toon Support de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kijken we er graag naar voor je.

Groet,

Folkert

Reageer