Storing Toongegevens vrijdag-zondag na zomertijd? | Eneco Community

Storing Toongegevens vrijdag-zondag na zomertijd?

• 31 maart 2013
  • 67 reacties
  • 2296 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

67 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
hoi danielle
bij mij staat die klanten service toegang ook al 1,5 a 2 maanden aan.
dus ik zou graag ook wel op de hoogte gehouden worden dank u wel a.u.b.

@danielle,

Ik zit dit topic nog eens na te lezen, maar ik heb hier geen probleem mee en ook nooit aangegeven, Ik denk dat je me met een andere verward. Mijn updates en storingen wintertijd/zomertijd zijn gewoon goed binnen gekomen en verspringen niet en zondagen zijn bij mij gewoon gevuld, zoals de storing die aaipad heeft aangegeven. Daarbij heb ik mijn laaste update 2.3.29 gewoon snel en zonder problemen binnen gekregen (het probleem van Toon econoom). Ik zit nu alleen op de nieuwste update te wachten. maar dat kan nog dus niks aan het handje.

@Jvp,
In mijn vorige reactie bedoelde ik @Jvdl, sorry voor de verwarring.
Reputatie 7
Badge +6
@Jvdl,

De bug waarbij Toon zich niet aan het programma houdt en naar 6 graden gaat, wordt in de eerstvolgende software update verholpen. Naar verwachting is dit medio juni. De workaround kan je nog even aanhouden. De externe toegang kan uitgezet worden.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Aaipad,

We willen je vragen om toch nog de externe toegang aan te zetten voor het issue van het gasverbruik wat soms op nul springt. Ik heb navraag gedaan hoe het precies zit en omdat het redelijk complex is en er veel tijd in gaat zitten, heb je even niets gehoord. Sorry daarvoor. Naar verwachting is dit issue hooguit eind van deze maand opgelost.

Het issue met de ontbrekende zondagen is ook nog niet ondervangen. We gaan er hard voor aan de slag zodat de fix voor deze bug in de nieuwe software update 2.4 meegenomen wordt.

Zo komt het allemaal in orde, alleen vergt het nog even je geduld.

@Jvp,

He...........gelukkig ben ik niet de enige..........:)
Danielle, hij staat weer aan.
en jij denkt dat er nu wel iemand gaat kijken? Ik heb wel bewondering voor je geduld.
Nog geen oplossing, maar ik hoor in meerdere topics dat met de update van juni alle problemen worden opgelost. 🆒
Reputatie 7
Badge +7
hoi danielle
bij mij staat die klanten service toegang ook al 1,5 a 2 maanden aan.
dus ik zou graag ook wel op de hoogte gehouden worden dank u wel a.u.b.

@danielle,

Ik zit dit topic nog eens na te lezen, maar ik heb hier geen probleem mee en ook nooit aangegeven, Ik denk dat je me met een andere verward. Mijn updates en storingen wintertijd/zomertijd zijn gewoon goed binnen gekomen en verspringen niet en zondagen zijn bij mij gewoon gevuld, zoals de storing die aaipad heeft aangegeven. Daarbij heb ik mijn laaste update 2.3.29 gewoon snel en zonder problemen binnen gekregen (het probleem van Toon econoom). Ik zit nu alleen op de nieuwste update te wachten. maar dat kan nog dus niks aan het handje.

@Jvp,

Kan gebeuren Kelly:)
oeps foutje Danielle 🙂
Reputatie 7
Badge +7
@Jvdl,

De bug waarbij Toon zich niet aan het programma houdt en naar 6 graden gaat, wordt in de eerstvolgende software update verholpen. Naar verwachting is dit medio juni. De workaround kan je nog even aanhouden. De externe toegang kan uitgezet worden.

Oke Danielle,
dan zet ik de toegang weer uit .
bedankt voor de  terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +7

@Jvp,

hihihi ik maak me er ook schuldig aan :D

Hoi Jan,

Ja dat was een goeie hè. 
Ik kon het natuurlijk niet nalaten om even over deze voornaam wisseling te reageren. 
Nu gebruik ik een spiekbriefje. 
jvdl = Jan 
jvp = Jürgen
Reputatie 7
Badge +7

Hoi Jan,

Ja dat was een goeie hè. 
Ik kon het natuurlijk niet nalaten om even over deze voornaam wisseling te reageren. 
Nu gebruik ik een spiekbriefje. 
jvdl = Jan 
jvp = Jürgen

Hoi Ton,
Ja zo raken we allemaal wel eens in de bonen.
moet kunnen ook .
en we reageren van zelf wel , niks mis mee.:D
Zeker weten Jan. 
Prettige nacht en welterusten.!!
Reputatie 7
Badge +7
Zeker weten Jan. 
Prettige nacht en welterusten.!!

truste Ton
Reputatie 4
Badge

@Jvp,

Dat krijg je als je jvp of jvdl heet 🙂
Reputatie 7
Badge +7

@Jvp,

Dat krijg je als je jvp of jvdl heet :)

Truste @Toontjelager,
🙂
Reputatie 4
Badge

Truste @Toontjelager,
:)
Jij ook weltrusten 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Toon Econoom,

Nog bedankt dat jij en @Aaipad alle mogelijke informatie ter beschikking hebben gesteld. Dat waarderen we enorm. Aangezien er soms uitzonderlijke situaties naar boven komen, is het lastig te zeggen wanneer een bug verholpen wordt. Om die reden kan het wel eens stil blijven totdat er meer duidelijkheid is, bijvoorbeeld wanneer de oplossing gereed is. Goed dat je je mening geeft, maar jammer dat je wat zaken suggereert die niet juist zijn, aangezien je bijvoorbeeld zegt dat we klanten negeren en pas weer aan de slag gaan als de klant ernaar vraagt. Dit is uiteraard niet zo.
We zijn overigens erg blij dat er issues gemeld worden door jullie, om zo alle bugs eruit te halen. Alleen je kan je misschien ook voorstellen dat na een melding het probleem niet binnen een paar dagen is opgelost. Daarnaast zijn er meerdere issues dat ons en de softwareontwikkelaars bezighoudt. Het neemt niet weg dat wij ook streven naar een perfect werkende Toon bij iedereen, we doen er in ieder geval ons uiterste best voor.