Sticky

Storing Toon Service Center, D03 storingsmelding OPGELOST 30-09-2018 11:33 uur

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

58 Reacties

Reputatie 2
Badge
Alweer? Heb er vanaf vrijdag al last van. Iedere keer de wifi verwijderen en aanmaken. Modem reboot. Is het bij jullie. Mis
Grrr
Hier is er niks aan de hand.
Berny wrote:

Klopt Pedro,
Is bij mij ook zo!
Grappig dat er dan gedacht wordt dat als je de SC kapt, dat je dan ook in de storing valt??
Uiteraard test ik dat ook natuurlijk.
Hier dus ook prima connectie.
Reputatie 6
Badge +2
Brandje wrote:

Berny wrote:

Klopt Pedro,
Is bij mij ook zo!
Grappig dat er dan gedacht wordt dat als je de SC kapt, dat je fan ook in de storing vakt??
Uiteraard test ik dat ook natuurlijk.

Heb je nu al je toon een keer gereset, dan zal je het zien? Achja, dat ga je toch niet doen. Ik weet het wel... en zoals gezegd zit jij als veldtester wellicht zelfs op een ander platform dus ben je niet representatief.

😡
Reputatie 7
Badge +2
Brandje wrote:

Als je goed leest zie je dat het nu niet mogelijk is een nieuwe connectie op te zetten, bestaande connecties blijven gewoon intact. Dus als jij je Toon een reset heeft zal je ook de foutmelding krijgen.
Zolang je dat niet hebt getest is het zinloos te vermelden dat het bij jou goed werkt.
Hier werkt de Toon weer!
Eneco, bedankt!

Gr Roy
Reputatie 5
Badge
@all

De storing is opgelost.

Fijne zondag !
Reputatie 1
Badge
Hier werkt alles weer naar behoren na de storing D03 😉

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen