Sticky

Storing Toon Service Center, D03 storingsmelding OPGELOST 30-09-2018 11:33 uur


Toon geeft storing code DO3 aan , heb al gereset maar andere apparaten doen het gewoon met wifi.
Mvg ria
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

58 Reacties

Hoi,
Toob geeft aan dat hij verbonden is met internet maar geen verbinding heeft met het service center. Is er soms onderhoud of een storing bij Eneco?
Heb Toon al 2x opnieuw opgestart en ook stroomloos gemaakt. Helaas geen resultaat.

Gr Roy
Reputatie 6
Badge +3
Heb je ook al geprobeerd om je router te rebooten ?
Yep, ook al gedaan. Alles heeft verbinding met internet, alleen Toon krijgt geen verbinding met het service center.
Ik heb in Barendrecht hetzelfde probleem sinds vanmiddag 4 uur
Reputatie 6
Badge +2
Ik zie het ook. De VPN wil niet meer verbinding maken.

(voor de geinteresseerden, verbinden lukt wel maar wordt er daarna snel uitgegooid met de melding AUTH: Received control message: AUTH_FAILED)
Reputatie 2
Badge
Hier ook geen verbinding (D03 fout) sinds gisteravond...
Same here
Heb het zelfde probleem in Zandvoort.
Alles al geprobeerd.
Hier hetzelfde, sinds gisterenmiddag de melding D03. Al 2 keer stekker van de wifirouter eruit gehaald maar blijft de code D03 aangeven. Heel vervelend want je krijgt nu ook geen gegevens binnen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Hier hetzelfde probleem D03 storing sinds gisteravond
Vanochtend een D03 storing op Toon. Internet werkt prima, router gereboot, Toon gereboot, Toon stuurt ketel zonder probleem aan, alleen geen contact met sercie center. Versie 4.19.10 draait op Toon, bij mijn weten de meest recente
Zie het andere topic met de naam Service Center.
D03 meldingen zijn er al sinds gisteravond.
Gewoon verder afwachten.
Reputatie 6
Badge +2
Genoeg voorbeelden meer hebben ze hier niet nodig 🙂 dus gewoon even afwachten
Heb ook al dagen last van de storing code D03. Oplossing uitgevoerd van de hulp video, maar geen oplossing. Toch wel jammer dat er geen oplossing voor dit probleem is!!!!
Hier ook!

apiehapy wrote:

Heb ook al dagen last van de storing code D03. Oplossing uitgevoerd van de hulp video, maar geen oplossing. Toch wel jammer dat er geen oplossing voor dit probleem is!!!!



Als je al dagen last hebt dan is er meer aan de hand.
Dat dient dan nader onderzocht te worden.
Ook D03 storing sinds gister avond. Afwachten dus
Wij hebben de foutcode D03 ook sinds 2 dagen, neem aan dat het bij Eneco ligt
Jolike wrote:

Wij hebben de foutcode D03 ook sinds 2 dagen, neem aan dat het bij Eneco ligt


Sinds 2 dagen?
Dan zou er iets meer aan de hand kunnen zijn. Maar ik zou eerst de algemene meldingen even afwachten.
Is het bij de anderen dan over, dan zou ik het nader laten onderzoeken.
Hank wrote:

Ook D03 storing sinds gister avond. Afwachten dus




Bij ons hetzelfde. Ketel reageert wel, dus afwachten maar
Zo is dat! Je kan de kachel gewoon gebruiken en hopelijk krijgen we van de moderator van dienst van vandaag nog nadere info!
Onze Toon is sinds gisteren niet meer verbonden met het service center van Eneco. Ik heb de Toon al 2x opnieuw opgestart en stroomloos gemaakt. Ook mijn modem en router opnieuw opgestart maar helaas zonder resultaat. Wie kan me helpen?

Gr Roy
Ik kreeg de storingsmelding gisteravond nadat het stroom er even af was geweest. Dacht dat er bij mij thuis iets niet goed was, maar blijkbaar is het probleem breder. Had alle tips al geprobeerd maar zonder resultaat. Bij een storing zou dat toch ook op deze site moeten staan? Anyway, ben benieuwd of het wordt opgelost.

Ik ben geen klant van eneco, maar de Toon hangt van de vorige bewoners. Volgens mij moet het daarmee wel gewoon (kunnen blijven) werken toch?
Er zijn er toch meer die D03 storing hebben?
Dus is het gewoon even afwachten.
Straks zal er ongetwijfeld een moderator nadere info geven.
Heb sinds gisterenavond ook geen verbinding met service center (storingscode D03). Ik heb ook alle oplossingen van de video uitgeprobeerd. Ik zie geen reactie van het service center. Betekent dat dat ze er mee bezig zijn? Ik kan me niet voorstellen dat ze ons negeren.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen