Storing toon C14 | Eneco Community
beantwoord

Storing toon C14

• 27 mei 2018
  • 9 reacties
  • 260 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Toin geeft aan storingscodr c14 maar weet niet hoe het werkt. Heb toon pas sinds woensdag
icon

Beste antwoord door Berny 27 mei 2018, 20:11

https://www.toon.nl/service/faq/problemen-oplossen/geen-stroomverbruik-zichtbaar-c14/
Je was mij net voor Ton.😉
Bekijk origineel

9 Reacties

Hier een verklaring voor C14:

Heb je domme energiemeters met sensoren?
https://www.toon.nl/service/faq/problemen-oplossen/geen-stroomverbruik-zichtbaar-c14/
Je was mij net voor Ton.😉
Ik kom er idd niet uit. Alles zit oo zijn plaats zials de monteur het heeft gedaan. Waarom hij geen gasverbruik meet snao ik niet. Video kijken heeft geen nut. Want ga er zelf toch niet aanzitten. Ben a technisch. Dan maar oech
Ik kom er idd niet uit. Alles zit oo zijn plaats zials de monteur het heeft gedaan. Waarom hij geen gasverbruik meet snao ik niet. Video kijken heeft geen nut. Want ga er zelf toch niet aanzitten. Ben a technisch. Dan maar oech

Als je er zelf verder niets aan gaat doen, dan zal je even tot morgen moeten wachten tot een moderator reageert en dan beslist hoe hij/zij je verder helpt.
Hopelijk stuurt die dan een monteur; even afwachten.
Ik kan het niet beter uitleggen dan het interactieve filmpje. Misschien dat een moderator een monteur kan inschakelen om jou te komen helpen.
Heb het filmpje gekeken en alles gedaan wat er gezegd is. Ven nu aan het wachten of de storingmelding terukomt. Bedankt
Hoi @Khazina

Zo zie je maar weer, je bent nog “technisch gedurfder” dan je zelf dacht. ???
Thanxxx ???
Reputatie 6
Hoi @Khazina
Welkom op het forum. en topp dat je het zelf hebt kunnen oplossen!

De meeste storingen worden ook opgelost door even de meetmodule uit het stopcontact te halen, de Toon te resetten of de sensoren even uit en in het houdertje te klikken. Dit zijn overigens ook dingen die onze klantenservice telefonisch nog even aan je vraagt. Laat het ons even weten wanneer de storing terugkomt of wanneer je een andere vraag hebt.

Fijne dag, Vinny

Reageer