Storing Toon app | Eneco Community
beantwoord

Storing Toon app

• 16 november 2017
  • 18 reacties
  • 570 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 169 reacties
Ik hoorde van Eneco dat de storing algemeen is en dat er aan wordt gewerkt. Men hoopt dat een en ander vandaag weer werkt, maar op dit moment is dat nog onzeker, het kan ook morgen zijn en evenmin is uitgesloten dat Toon maandag pas weer werkt.

Dus gewoon geduld hebben,vertrouwen hebben dat eraan wordt gewerkt en de berichten van Eneco in dit forum in de gaten houden.
icon

Beste antwoord door Danielle 16 november 2017, 15:35

@Allen,

De storing met de Toon op Afstand app is bijna verholpen. Het bericht dat het tot maandag kan duren is dan ook niet juist! Even afwachten nog binnen enkele uren zal het bij iedereen weer werken.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

18 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bedankt @RayDelft
Maar waarom, waarom horen we dit nu weer van klanten en niet vooraf van Eneco zelf ?!?!?!?

Ik ben van mening dat de support en communicatie afdeling van Eneco eens een flinke professionaliseringsslag moet gaan maken. De huidige setup waarbij je op een forum afhankelijk bent of een moderator meeleest en wil reageren, werkt in de praktijk dus niet.
Daarnaast moeten ook de helpdesk medewerkers continue hetzelfde verhaal uitdragen. Dat gaat allemaal niet vanzelf, dat moet je organiseren.

Hopelijk wordt dit gecombineerd met een sterk verbetering in de QA functie by Quby waarbij er een beter, completer testtraject wordt doorlopen voordat een release breed het veld in gaat.
Liever wat later en goed, dan geforceerd met een storm van klachten.
Dit punt is mij wel een euro waard per maand en levert de klanten meer op dan de nu aangekondigde nieuwe (wat vage) functionaliteit.

Beide punten worden in de toekomst alleen maar belangrijker met de toename van het (internationale) klantenbestand van Toon en de verdere uitbreiding van de functionaliteit.

Als beide initiatieven slagen zie ik de toekomst van Toon erg zonnig in. Zo niet zullen we links en rechts ingehaald gaan worden in de toekomst.

Ik wilde het even kwijt........
Reputatie 7
Badge +9
Blijkbaar tref het niet iedereen. Hier werk de Beta app en de normale app gewoon.

Badge +2
Blijkbaar tref het niet iedereen. Hier werk de Beta app en de normale app gewoon.

Hier werkt het ook goed Ricardo!
Hier doet de app het op Android ook weer.
Reputatie 7
Badge +9
Dan betreft het hier waarschijnlijk de Apple kant van Toon. Dit kan ik eventueel wel reproduceren. Installeer de Toon op Afstand app wel even op me werk telefoon.
Toon werkt NIET op de ipad, maar wel op de IPhone. Bert
Reputatie 4
Badge +4
Hier werkt het helaas niet op een iPhone 7 Plus met laatste versie van ios 11
Reputatie 4
Badge +2
Nou bij werkt het niet op de ipad en iphone soms logt hij wel in maar de gegevens die dan naar voren komen kloppen niet met de waardes op Toon.
Reputatie 3
Badge +2
Op mijn tefoon android hapert heel erg ene keer doet hij wel andere keer niet we wachten hdt maar af tot maandag.
Badge
Bij mij deed de app het eindelijk weer... TE voorbarig geweest.

Hier ook weer k met peren. 🤢
Reputatie 3
Badge +1
Hier op Android doet de App het weer.
Reputatie 5
Badge +1
Android en iOS doen het hier nu weer. Hopelijk blijft dat zo. Gisteren was het ook heel even goed.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

De storing met de Toon op Afstand app is bijna verholpen. Het bericht dat het tot maandag kan duren is dan ook niet juist! Even afwachten nog binnen enkele uren zal het bij iedereen weer werken.
Reputatie 4
Badge +2
kan nu met de ipad inloggen maar krijg niet de goede gegevens uit Toon, iphone lukt niet scherm blijft oranje.
Dus voorlopig nog niets opgelost.
Reputatie 4
Badge +2
Ook de ipad lukt nu niet meer maar we zien het over aantal uren wel weer.
In ieder geval bedankt voor de info Danielle.
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt het op dit moment weer.
Hoop dat het blijft werken.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Dit topic sluit ik om het overzicht te bewaren. In dit topic laten we de voortgang weten en ook noteren we daar als de storing is opgelost.