Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app


Reputatie 7
Badge +4
Door een storing kan het zijn dat je Toon-app geen verbinding heeft met Toon en daardoor een foutmelding afgeeft. We zijn op het moment druk bezig de oorzaak te achterhalen en dit op te lossen. Zodra er meer bekend is, plaatsen we een update. Sorry voor het ongemak!

Update 17 november 2017, 14:30 uur
Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer nieuws is.

Update 17 november 2017, 17:32 uur
Goed nieuws, de storing is opgelost! De Toon-app is weer naar behoren te gebruiken.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

De storing is opgelost!
Dank voor jullie medewerking met het melden van de storing. 🙂
Werkt nog steeds niet op iPad,
Geen verbinding met het service center
Reputatie 2
Badge +1
@Denise
Tnx voor het volhouden, hopelijk blijft het nu gewoon werken, goed weekend
Hier op Android werkt het ook weer.
Ben weer tevreden 😁
Mooi voor het weekend.!!!
Hier werkt het ook weer! Mooi nog voor het weekend. Dank voor de inspanningen!
Reputatie 2
Badge +1
Jeah, het werkt weer 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij nog niet, ook Android, de mijn eneco app doet het inmiddels wel weer normaal
Ja.!!!!!
Hij doet het weer, althans voor nu op de Android telefoon.
@Allen

Bedankt voor het proberen! We zien dat uit jullie meldingen dat het om verschillende 'symptonen' gaat. Kunnen jullie toelichten wat je op dit moment precies ziet? Denk aan een 504 foutmelding, de app die in het opstartscherm blijft hangen of eventueel iets anders.


Na (weer) opnieuw installeren van de app: Foutmelding 504 (iOS 11.1.2)
Reputatie 2
Badge +1
Een oranje toon scherm in de normale App en een thermostaat scherm zonder data in de nieuwe app. Verder geen foutmeldingen. Het hangt gewoon
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Helpt niets.. ook totaal verwijderen van telefoon en opnieuw installeren helpt niet.
Bij het opstarten van de app krijg je het oranje scherm met de tekst Toon te zien...
PS, mooie gekozen kleur en lettertype trouwens, was me nooit eerder opgevallen. 😂

@Allen

Bedankt voor het proberen! We zien dat uit jullie meldingen dat het om verschillende 'symptonen' gaat. Kunnen jullie toelichten wat je op dit moment precies ziet? Denk aan een 504 foutmelding, de app die in het opstartscherm blijft hangen of eventueel iets anders.


Ik kreeg een melding dat er geen verbinding gemaakt kon worden met de server, na langer dan 60 sec wachten.
Nu blijft het alleen weer een oranje scherm, zonder verdere melding
App volledig verwijderen en opnieuw inloggen helpt ook niet
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Bedankt voor het proberen! We zien dat uit jullie meldingen dat het om verschillende 'symptonen' gaat. Kunnen jullie toelichten wat je op dit moment precies ziet? Denk aan een 504 foutmelding, de app die in het opstartscherm blijft hangen of eventueel iets anders.
Reputatie 2
Badge +1
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.


Hier nog geen verbinding.
Blijft een mooi oranje scherm.
Android app


@Denise
hier ook nog steeds op de app een oranje scherm en op de ontwikkel app wel beeld maar geen data
App werkt weer (Android)
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.


Hier nog geen verbinding.
Blijft een mooi oranje scherm.
Android app
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Hier in het prachtige Zuidwolde in de mooiste provincie Groningen doet de app het ook nog niet.
Ik ben bang dat het hem voor het weekend ook niet meer gaat worden.
Op naar Maandag aanstaande. ?
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer nieuws is.
bij mij doet die het ook weer

Ik zou Denise aanraden haar update van 16 nov weg te halen, want de app werkt niet (blijkbaar voor een heleboel mensen). Heb hier gisteren een account aangemaakt. Wat ik op de hele site mis is een technische storingen gedeelte met goede updates, kijk eens bij xs4all.nl hoe ze dat doen. Communiceren via een forum is niet de goede weg. Ik heb nu gewoon een vraag via het contactformulier gemaakt. Wacht het verder af.
Badge +2
ook weer geprobeerd helaas werkt nog niet, krijg ook melding van kan niet in mijn Eneco
Hier op Android werkt het nog steeds niet.
Kan al wel weer inloggen op Eneco app
Net nog geprobeerd.
Helaas nog niet opgelost 🙄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen