Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Bij mij nog niet, ook Android, de mijn eneco app doet het inmiddels wel weer normaal
Reputatie 2
Badge +1
Jeah, het werkt weer 🙂
Hier werkt het ook weer! Mooi nog voor het weekend. Dank voor de inspanningen!
Hier op Android werkt het ook weer.
Ben weer tevreden 😁
Mooi voor het weekend.!!!
Reputatie 2
Badge +1
@Denise
Tnx voor het volhouden, hopelijk blijft het nu gewoon werken, goed weekend
Werkt nog steeds niet op iPad,
Geen verbinding met het service center
Reputatie 7
Badge +8
@Denise,

Thanks voor de informatie! We wachten geduldig af. Succes vandaag!??
We wachten de update af.
Reputatie 5
Badge +1
Ha, informatie. Dat wordt op prijs gesteld.
We wachten nu geduldig en lijdzaam af 🙂
Kijk daar is de informatie.
Zou het een combi zijn ivm het certificaat gedoe van 14 november??

Daar zat ik ook al aan te denken, maar dan als nog heeft een ict’er niet goed op gelet als dit inderdaad het geval is, want dit had niet zo fout mogen gaan.
Maar het vreemde is dat toon zelf wel verbinding heeft, maar zijn taken in de nacht niet heeft kunnen volbrengen (vergelijk met anderen).
Lekker dan. Gisteravond kon ik al de lampen niet uitzetten. Wordt erg lastig als je steeds meer domotica gebruikt en je verbinding werkt niet.
Dit is niet de eerste keer beheerders van Toon...

Gebruik Domoticz en krijg meldingen als:
2017-11-15 09:07:53.079 Error: ToonThermostat: Error getting current state!
2017-11-15 09:13:23.344 Error: ToonThermostat: Invalid data received, or invalid username/password!
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor info.
Kijk daar is de informatie.
Zou het een combi zijn ivm het certificaat gedoe van 14 november??

Daar zat ik ook al aan te denken, maar dan als nog heeft een ict’er niet goed op gelet als dit inderdaad het geval is, want dit had niet zo fout mogen gaan.
Maar het vreemde is dat toon zelf wel verbinding heeft, maar zijn taken in de nacht niet heeft kunnen volbrengen (vergelijk met anderen).

Idd, want ik vind het wel erg toevallig.
Kijk het wordt natuurlijk ook een rommeltje he?
We hebben nu die aankondiging gehad ivm 14/11; er lopen beta tests voor meerdere platforms; ze zijn bezig met uitbreidingen op de App bv VerspilChecker dus er is nog al wat gaande daar, denk ik.
Laten we hopen dat ze het kunnen fixen vandaag. Wens ze daar veel succes mee kunnen ze wel gebruiken 😜
Reputatie 1
De zoveelste storing. Wanneer gaan we als klanten nu eens gecompenseerd worden voor de tijd dat we functionaliteit niet kunnen gebruiken?

Als ik in mijn Domoticz log kijk zie ik dat er dit jaar alleen al grofweg op 62 dagen problemen geweest zijn die langer dan een uur geduurd hebben. De totale storingsduur overschrijd 19 dagen als ik de tijd bij elkaar op tel. (Nu blijft dit natuurlijk enigzins natte vingerwerk, aangezien toon eens per 15 minuten communiceert vanuit Domoticz, maar het verschil zal geen 24 uur zijn)

Mijn mening is dat het hoog tijd word dat er capabele medewerkers op dit systeem gezet worden, en dat er eerst uitvoerig getest word voordat er updates doorgevoerd worden die wederom storingen veroorzaken. Feit is namelijk dat het aantal storingen extreem hoog is!
Reputatie 7
Badge +8
Probeer de app weer eens, hier werkt hij weer!

Reputatie 5
Badge +1
Hier ook weer. Top!
Idd de toon app lijkt weer live ook de beta app kan weer inloggen, maar nog niet updaten naar de nieuwe versie.

Dit laat wel zien dat ze er druk mee bezig zijn 👍🏻
Reputatie 1
@mAiden

Dat Domoticz niet officieel ondersteund word zegt helemaal niets. De API voor Toon is public, mits er minder dan 5 apparaten verbonden zijn. Aangezien Domoticz local draait is er, nomaliter, maar 1 Toon verbonden, en is dit dus geen probleem.

Daarom werkt de Toon-plugin nog steeds, en zal deze binnen de huidige regelset blijven werken.

Intussen is het probleem nog steeds gaande... 😞
Reputatie 4
Badge +2
Het is bij mij nog steeds foute boel kan inloggen met de apps!
Reputatie 4
Badge +2
Ik bedoel kan nog steeds niet inloggen met apps op ipad en iphone!