Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer nieuws is.
Hier in het prachtige Zuidwolde in de mooiste provincie Groningen doet de app het ook nog niet.
Ik ben bang dat het hem voor het weekend ook niet meer gaat worden.
Op naar Maandag aanstaande. ?
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.


Hier nog geen verbinding.
Blijft een mooi oranje scherm.
Android app
Badge +1
App werkt weer (Android)
Reputatie 2
Badge +1
@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.


Hier nog geen verbinding.
Blijft een mooi oranje scherm.
Android app


@Denise
hier ook nog steeds op de app een oranje scherm en op de ontwikkel app wel beeld maar geen data
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Bedankt voor het proberen! We zien dat uit jullie meldingen dat het om verschillende 'symptonen' gaat. Kunnen jullie toelichten wat je op dit moment precies ziet? Denk aan een 504 foutmelding, de app die in het opstartscherm blijft hangen of eventueel iets anders.
App volledig verwijderen en opnieuw inloggen helpt ook niet
@Allen

Bedankt voor het proberen! We zien dat uit jullie meldingen dat het om verschillende 'symptonen' gaat. Kunnen jullie toelichten wat je op dit moment precies ziet? Denk aan een 504 foutmelding, de app die in het opstartscherm blijft hangen of eventueel iets anders.


Ik kreeg een melding dat er geen verbinding gemaakt kon worden met de server, na langer dan 60 sec wachten.
Nu blijft het alleen weer een oranje scherm, zonder verdere melding

@Allen

Willen jullie de app eens helemaal afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Helpt niets.. ook totaal verwijderen van telefoon en opnieuw installeren helpt niet.
Bij het opstarten van de app krijg je het oranje scherm met de tekst Toon te zien...
PS, mooie gekozen kleur en lettertype trouwens, was me nooit eerder opgevallen. 😂
Reputatie 2
Badge +1
Een oranje toon scherm in de normale App en een thermostaat scherm zonder data in de nieuwe app. Verder geen foutmeldingen. Het hangt gewoon
@Allen

Bedankt voor het proberen! We zien dat uit jullie meldingen dat het om verschillende 'symptonen' gaat. Kunnen jullie toelichten wat je op dit moment precies ziet? Denk aan een 504 foutmelding, de app die in het opstartscherm blijft hangen of eventueel iets anders.


Na (weer) opnieuw installeren van de app: Foutmelding 504 (iOS 11.1.2)
Ja.!!!!!
Hij doet het weer, althans voor nu op de Android telefoon.
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij nog niet, ook Android, de mijn eneco app doet het inmiddels wel weer normaal
Reputatie 2
Badge +1
Jeah, het werkt weer 🙂
Hier werkt het ook weer! Mooi nog voor het weekend. Dank voor de inspanningen!
Hier op Android werkt het ook weer.
Ben weer tevreden 😁
Mooi voor het weekend.!!!
Reputatie 2
Badge +1
@Denise
Tnx voor het volhouden, hopelijk blijft het nu gewoon werken, goed weekend
Werkt nog steeds niet op iPad,
Geen verbinding met het service center
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

De storing is opgelost!
Dank voor jullie medewerking met het melden van de storing. 🙂