Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Ook hier werkt het helaas nog steeds niet.
Jippie, hier ook nog steeds, ondertussen enorm irritant, oranje scherm met toon logo! Ben deze week erg energie zuinig bezig geweest, steeds kachel vergeten lager te zetten en toon op afstand werkt niet. Top!
Vind dat er wel iets tegenover mag staan. Betaal tenslotte voor Toon op afstand!
Na het weekend nog niet opgelost? Stappen we hier lekker over op Essent

de toon zelf werkt gewoon, is alleen de app die niet werkt.
Ik heb gezien de voortgang in de avond van de oplossing, dat er dit weekend ook nog niets van gaat komen.

Ik weet wel dat als ik dat op mijn werk doe, een productie issue waarbij klanten gedupeerd worden laat liggen tot de andere dag, ik een probleem zou hebben op het werk.
Hier in Swifterbant werkt de Toon app nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +4
@Allen
De foutmeldingen, vertragingen en het niet willen opstarten van de Toon-app blijkt nog niet bij elke gebruiker opgelost te zijn. We zijn dit op het moment verder aan het onderzoeken. Meer updates volgen later vandaag.
Ik zou Denise aanraden haar update van 16 nov weg te halen, want de app werkt niet (blijkbaar voor een heleboel mensen). Heb hier gisteren een account aangemaakt. Wat ik op de hele site mis is een technische storingen gedeelte met goede updates, kijk eens bij xs4all.nl hoe ze dat doen. Communiceren via een forum is niet de goede weg. Ik heb nu gewoon een vraag via het contactformulier gemaakt. Wacht het verder af.
Jammer weer dit dacht ik stap over een neem een toon. Heb er nog niet veel plezier van gehad. Na de eerste atoring van een dag of 4 nu de tweede storing die ook al weer enkele dagen duurt. Ook in enschede doet sie het nog steeds niet. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. We betalen ja niet voor niks 4.50 in de maand
Hier op dit moment nog steeds geen verbinding via de app. 😖
Badge
@Denise helaas vanmorgen nog steeds geen werkende toon Apps, ik ga er vanuit dat het vandaag gaat werken? Sinds de toon update ontvang ik trouwens ook geen vergelijkings gegevens meer.

Bij mij werkt ie weer. Het is Eneco gelukt. Maar ik moet zeggen, de reacties van Eneco zijn ver beneden pijl.
Reputatie 2
Badge +1
@Denise helaas vanmorgen nog steeds geen werkende toon Apps, ik ga er vanuit dat het vandaag gaat werken? Sinds de toon update ontvang ik trouwens ook geen vergelijkings gegevens meer.

Bij mij werkt ie weer. Het is Eneco gelukt. Maar ik moet zeggen, de reacties van Eneco zijn ver beneden pijl.

Hier nog steeds niet helaas
Ook alles via de ToonAPI werkt niet meer. Home Assistant, Domoticz, IFTT e.d. Werkt dus niet. Eigenlijk de meerwaarde van de TOON. Baal hier erg van. NEST dan maar.....?
Reputatie 3
Badge +2
Nou de toon ap is weer niet te benaderen op android telefoon zegt onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord weet zeker dat het goed is en mijn eneco is ook weer niet te benaderen.word er niet goed van.wanneer gaan we dit nu is echt oplossen.
ik kan ook al een paar dagen niet inloggen op mijn toon app.
Ook heb ik op de toon zelf al dagen geen vergelijking.
Contact opgenomen met eneco donderdag en er was een serverstoring waar hard aan werd gewerkt.
Nu 2 dagen later kan ik nergens meer op inloggen dus niet alleen de toon app maar ook de eneco app en de website van de computer geven allemaal aan dat mijn inlognaam of wachtwoord niet goed zijn.
Het is mij gelukt om via Facebook wel op deze pagina te komen en ik moet zeggen dat ik er meer dan genoeg van heb.
Want er is iedere keer wat met de toon ik betaal om te kunnen vergelijken met andere mensen maar hoe vaak ik daar al geen storing gehad heb niet te tellen.
Reputatie 3
Badge +2
We gaan het nu beleven de android ap op tablet werkt nu ineens weer op de telefoon niet tevens mijn eneco op telefoon en website niet blijft aangeven verkeerde gebruikersnaam en of wachtwoord.
Wat ik wel grappig vind, wel de abonementskosten afschrijven..daar zal nooit een storing voorkomen..maar de service is altijd wel een storing..en een storing van paar uur ..oke..1 dag ook goed..maar ruim 1 week niet kunnen gebruiken maar wel het lef hebben om.mensen te laten betalen..dat zegt veel over eneco..ik wacht nog 2 dagen dan is het klaar met dit abonement.
Reputatie 2
Badge +1
@Denise Hoe staat het ermee?
Nog steeds op 1 van onze vier IOS devices “geen verbinding met het service center”.
Wat een rare bug. Alles doet het, behalve die ene toon app op een iPad Air2. iPhone 5S en iPad mini 2 doen het gewoon.
Kan niet te maken hebben met vaste of dynamische (dhcp) ip adressen, want wifi en internet werkt gewoon.
Zelfde probleem niet kunnen inloggen. Zou handig zijn als ik per e-mail of whatsapp een bericht zou krijgen wanneer het hersteld is. Het volgen van een forum voor meldingen lijkt erg vorige eeuw.
Reputatie 2
Badge +1
Krijg ook de melding dat ik niet kan inloggen op mijn eneco, blijkbaar is er iets goed stuk???
Zelf geprobeerd en kan weer inloggen. Probleem is opgelost.
Reputatie 2
Badge +4
Toon App doet het weer.

Ik neem aan dat er bij Eneco nu toch wel enige schaamte aan komt.
een storing kan altijd maar zo vaak ?
Net nog geprobeerd.
Helaas nog niet opgelost 🙄
Hier op Android werkt het nog steeds niet.
Kan al wel weer inloggen op Eneco app
Badge +2
ook weer geprobeerd helaas werkt nog niet, krijg ook melding van kan niet in mijn Eneco
bij mij doet die het ook weer

Ik zou Denise aanraden haar update van 16 nov weg te halen, want de app werkt niet (blijkbaar voor een heleboel mensen). Heb hier gisteren een account aangemaakt. Wat ik op de hele site mis is een technische storingen gedeelte met goede updates, kijk eens bij xs4all.nl hoe ze dat doen. Communiceren via een forum is niet de goede weg. Ik heb nu gewoon een vraag via het contactformulier gemaakt. Wacht het verder af.