Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Hè, toevallig is dinsdag mijn CV vervangen. Een hoop gedoe om de nieuwe CV werkend te krijgen met toon. Daarna geeft Domoticz ineens constant de melding: Error invalid data received. Kortom, ik maar denken dat het door de reboot e.d. van toon komt.

Nadat ik Toon ook niet via Triggi kon openen en ook de eigen Toon app niet werkt, gaat er ineens een belletje rinkelen...

Helaas wel inmiddels heel domoticz omgegooid. Heb Toon al uit de hardware lijst verwijderd. Nu krijg ik helaas geen devices meer van Toon nadat ik Toon opnieuw aan de hardware lijst toevoeg. Hopelijk is de storing snel opgelost en lost het Domoticz probleem zichzelf ook op.
Badge
Hier werkt het nogsteeds niet. Beta nog niet geïnstalleerd gekregen maar dat is iets anders.
Hier doet Toon het nog steeds niet.
Hier werkt het nog steeds niet. De beide apps liggen hier al vanaf zondag plat.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ondervind geen problemen.

Toon App:

Beta app werk ook uistekend. Zelfs Triggi doet weer wat het moet doen ?

Ik denk dat het een Apple iOS probleem is.
Ik ondervind geen problemen.

Toon App:

Beta app werk ook uistekend. Zelfs Triggi doet weer wat het moet doen ?

Hier idem dito! Gewoon op de  Iphone®️ 6 S Plus versie 11.1.1
Werkt als een tierelier en Triggi uiteraard ook!?

Ik snap er niets van. Twee iPhones en twee iPads. Vier IOS apparaten. Allemaal geupdate naar 11.0.3. Tot gisteren werkte de Toon app als een speer op alle vier de apparaten. Gisteren eerst de ene iPad niet meer. Opnieuw inloggen. Hij deed het weer. Vandaag de andere iPad continue “geen verbinding met het service center”. De tweede iPad en de twee telefoons doen het wel. Toon app verwijderd en opnieuw gedownload. Niks. Weer “geen verbinding etc.”
Dit kan haast gedn wifi of internet probledm zijn. Maar wat dan wel?

Dit kan haast geen wifi of internet probleem zijn. Maar wat dan wel?

Is het ook niet!
Het is puur een probleem wat Quby moet oplossen.
Hier op mijn iPhone 6 en iPhone 7 start de app helemaal niet op. Blijft hangen op het rode startscherm met een witte vierkant

Via mijn Android loopt het heel erg traag, en laad niet alles.

Badge

Ben ik nu nog de enige waarbij Toon het nog niet doet????
Reputatie 4
Badge +3
Ben ik nu nog de enige waarbij Toon het nog niet doet????

Nee, zeker niet. Hier werkt het nog steeds niet
Nou hier nog steeds niet opgelost. Nog steeds een oranje startscherm....
Badge
Ik snap de hieronder staande tekst niet. Ze praten over opgelost?????

Update 16 november 2017, 16:30
@Allen
We hebben inzicht in het probleem gekregen en ondervinden op het moment weer stabiele verbindingen. Dit betekent dat de storing verholpen is en er weer ingelogd kan worden in de Toon-app. Overigens blijven we de komende uren een scherp oogje in het zeil houden om dit te bewaken. Bedankt voor jullie geduld.
Hier werkt de app al voor de 2e dag niet. Zeggen dat je er mee bezig ben maar ondertussen niets geen informatie.

Drama dit. Gaat er nog wel iets aan gedaan worden😡
Ik was ook al enige dagen verstoken van Toon op m'n tablet.
Vanavond een update binnengekregen. En... alles werkt weer als vanouds😆.
Reputatie 1
Bij mij lukt het inloggen nu wel weer, maar nu zijn de schermwaardes weer bevroren en niet actueel. Oftewel wederom het oude vertrouwde probleem.

Eneco, ga jezelf schamen. Jullie maken er oprecht een puinhoop van. Wel de prijs verhogen, maar niet aan de service werken...
Helaas Android met Samsung S8 Edge Werkt niet...

@Allen

We hebben inzicht in het probleem gekregen en ondervinden op het moment weer stabiele verbindingen. Dit betekent dat de storing verholpen is en er weer ingelogd kan worden in de Toon-app. Overigens blijven we de komende uren een scherp oogje in het zeil houden om dit te bewaken. Bedankt voor jullie geduld.
Hier werkte de app ook niet maar na de stroom van de ketelmodule eraf te hebben gehaald (dus restart Toon) werkt de app weer goed.
Dat klopt een harde reset doet soms wonderen.
Fijn dat het bij jou nu weer werkt.
Jippie, hier ook nog steeds, ondertussen enorm irritant, oranje scherm met toon logo! Ben deze week erg energie zuinig bezig geweest, steeds kachel vergeten lager te zetten en toon op afstand werkt niet. Top!
Vind dat er wel iets tegenover mag staan. Betaal tenslotte voor Toon op afstand!
Na het weekend nog niet opgelost? Stappen we hier lekker over op Essent
Badge
Je kan met deze problemen gewoon overstappen op een ander. Weet niet of die geen problemen hebben, maar is proberen waard.
Badge
Net ook even een harde reset gegeven bij de ketel. Helaas heeft geen effect hierop.
Hier werkt het ook niet. Ik gebruik de app toch weinig, maar vind het wel wonderlijk dat het oplossen zo lang moet duren, komt niet professioneel over. Ik werk zelf in de ict.
Reputatie 2
Badge +1
@Denise helaas vanmorgen nog steeds geen werkende toon Apps, ik ga er vanuit dat het vandaag gaat werken? Sinds de toon update ontvang ik trouwens ook geen vergelijkings gegevens meer.
Het voelt alsof het een gratis dienst is.

Alsof de updates wat toevoegen.

Alsof het enige vorm van abonnement nog waard is.

Hoeveel betalende klanten voor 1 en dezelfde servive van een nog groter bedrijf........

Kan echt niet zowat. Helaas pindakaas.. Bye bye eneco

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen