Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Zie voor meer info over Toon op tablet.
Forum: waar is Toon op tablet
Reputatie 2
Badge +1
@Denise al iets bekend over het app probleem ?
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

We hebben inzicht in het probleem gekregen en ondervinden op het moment weer stabiele verbindingen. Dit betekent dat de storing verholpen is en er weer ingelogd kan worden in de Toon-app. Overigens blijven we de komende uren een scherp oogje in het zeil houden om dit te bewaken. Bedankt voor jullie geduld.
Hoi @Denise

Bedankt voor de terugkoppeling!
Vandaar dat de hele Webcare afwezig was toen ik rond 15:00 uur nog ff gedag wilde zeggen.

Bij mij werken beide App’s Toon op Atstand op IOS, dus bestaand en beta, weer prima.
Nou hier op Android werkt het nog steeds niet
😴
Hier werkte het even... Nu blijft het alweer hangen op het oranje scherm.
Werkt nog steeds niet op iPad. Geen verbinding met service Center is de melding. Zijn zeker al naar huis...
iPhone werkt vreemd genoeg wel...
Ik kan toon op de tablet niet starten. Ik krijg de onderstaande afbeeldingen in beeld tijdens het inloggen. Ik heb toon voor tablet opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat.
Maar nu komt het ! Ik heb op mijn laptop een simulatie programma voor android (BlueStacks )
in gebruik en heb daar de app. voor toon op tablet geïnstalleerd en daar lukt het wel .
De internetverbinding van de tablet is in orde ,want alles waar internet voor nodig is werkt wel. Ik las net in het forum dat alles weer moet werken. Maar dus niet bij mij.
Wie kan mij iets hierover vertellen

Jan Groenendijk
Reputatie 5
Badge +4
Ik kan toon op de tablet niet starten. Ik krijg de onderstaande afbeeldingen in beeld tijdens het inloggen. Ik heb toon voor tablet opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat.
Maar nu komt het ! Ik heb op mijn laptop een simulatie programma voor android (BlueStacks )
in gebruik en heb daar de app. voor toon op tablet geïnstalleerd en daar lukt het wel .
De internetverbinding van de tablet is in orde ,want alles waar internet voor nodig is werkt wel. Ik las net in het forum dat alles weer moet werken. Maar dus niet bij mij.
Wie kan mij iets hierover vertellen

Jan Groenendijk

Hier exact hetzelfde. Toon op tablet mekkert dat er geen internet verbinding is, Toon op mobiel android werkt wel.
Sinds 2 dagen blijft mn toon app op de rode inlog site staan en zegt dan uiteindelijk dat er geen verbinding is.....

Heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maat dat heeft niet geholpen!!!

Ps mn internet werkt gewoon 😉

Groetjes
Vionna
Hier op Android telefoon werkt het niet.
Vreemde boel allemaal waarom het bij de één wel weer werkt en bij de ander niet is ook erg vreemd.
Reputatie 5
Badge +4
Zojuist nog gekeken op mijn adroid tablet, blijkt er spontaan een update te zijn van de app. Toon op tablet. En hij werkt weer!
Reputatie 2
Badge +1
@Denise
Hier op Android op beide toon Apps ook nog steeds geen verbinding. Op de normale App een oranje toon scherm op de development app wel een scherm maar geen data :s
Reputatie 6
Badge +7
Kijk hier eens ..

https://forum.toon.nl/storingen-problemen-25/toon-app-opent-niet-504-melding-923

of hier

https://forum.toon.nl/storingen-problemen-25/storing-toon-app-920
Badge
iPad App geeft nog steeds aan “Geen verbinding met Service Center”
Dus helaas ?

Net nog de App verwijdert van mijn iPad en opnieuw geïnstalleerd.
Ook dit geeft geen oplossing.

Mijn Samsung S7 doet het wel (Android)⁉️
Op mijn s6 werkt die weer niet.
Hier ook meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Blijft hangen op startscherm TOON..
Ik wacht nog 1 dag en als het dan na deze 3 dagen niet is opgelost stap ik over na Essent en steek ik die €4,50 p/m lekker in mijn eigen zak..
Mag toch wel hopen dat Eneco met een refund komt na deze ellende..
Bij mij werkt t nog steeds niet op de Ipad en ook niet op de Iphone...

Meer dan dit krijg ik niet in beeld...
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/storing-wat-zijn-mijn-rechten

Ze mogen wel eens aan compensatie gaan denken...
Ze zeggen dat het weer werkt, hier dus mooi niet.
niks opgelost toon reageerd niet 504
melding
Reputatie 4
Badge +4
Waarom wordt er gemeld dat het weer werkt? Op mijn iphone met laatste versie ios11 werkt het zeker niet!!
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/storing-wat-zijn-mijn-rechten

Deed je verwarming het niet, anders heb je geen been om op te staan wat betreft compensatie.
Reputatie 5
Badge +3
Hier helaas ook geen verbinding. Triggi's worden niet uitgevoerd. Gevolg: koud water uit de kraan!

Deed je verwarming het niet, anders heb je geen been om op te staan wat betreft compensatie.

Misschien is er een zijn er juristen hier op het forum die er eens naar willen kijken.
Ik vind dat Eneco en Quby hier wel heel makkelijk mee wegkomen.
Teleurgesteld dit...
Reputatie 7
Badge +8
Ik ondervind geen problemen.

Toon App:

Beta app werk ook uistekend. Zelfs Triggi doet weer wat het moet doen ?