Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Hier nog steeds problemenen, ben blij dat ik het Toon abo heb opgezegd.
@Brandje

Heel verstandig!
Scheelt toch mooi €4,50 per maand?

Op de iPhone werkt het nu weer maar op de iPad nog steeds niet, na deleten en herinstalleren, rebooten etc...

Te vroeg gejuichd, verbinding valt steeds weg.
Reputatie 5
Badge +4
Heb je op de iPad de toon voor iPhone staan, want de app voor toon op tablet zou niet meer werkzaam zijn. Krijgt geen updates en heeft dus ook geen nieuw certificaat gekregen.
Reputatie 5
Badge +1
Hij deed het vanmiddag even maar nu zijn zowel de Android als de iOS apps weer uitgevallen.
Bij mij werk alles weer.
Ik ben begonnen met de reset van mn modem toen toon een harde reset gegeven vervolgens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mn iPhone. Na een paar keer opnieuw inloggen op de app was alles weer als van ouds. (Alleen de rookmelders zijn nog weg, maar die zullen na een tijdje weer herkend worden). De Toon op tablet op de iPad werkt niet meer, maar moet vervangen worfen voor Toon voor IPhone. Die doet het wel.
Reputatie 5
Badge +1
Hij deed het weer heel even en nu weer niet.
Reputatie 4
Badge +2
De Toon op tablet hoort in mijn ogen op de ipad gewoon te werken daar is hij tenslotte voor.
De beide apps op de ipad werken helaas nog niet.
Reputatie 5
Badge +4
De Toon op tablet hoort in mijn ogen op de ipad gewoon te werken daar is hij tenslotte voor.
De beide apps op de ipad werken helaas nog niet.

Alleen wordt deze al lang niet meer voor zien van updates. Echter is er straks weer één app die op beide werkt alleen met wat minder info.
Badge +1
En helaas Toon app heeft even gewerkt maar nu helaas alweer niet over onbetrouwbaar gesproken . Nou Eneco doe er nu is wat aan en graag abonnementsgeld van deze maand retour!
Badge +1
Hoi Erwin,

Heb je in ieder geval de meest elementaire test even gedaan en je modem even stroomloos gemaakt?
Dan bouwt Toon weer een nieuwe beveiligde verbinding op en zou je App het weer doen misschien.
In een eerdere situatie hiervoor in dit topic werkte dat.

Kijk en dat is nou juist waarom ik zo langzamerhand van TOON ga balen als ik niet thuis ben kan ik hem niet stroomloos zetten of resetten Hij is nu paar jaar op de markt en dan zouden de bugs zo langzamerhand wel is opgelost mogen zijn.

Het gaat helemaal niet over een harde reset van Toon.......??

Stroomloos maken als je niet thuis bent hoe doe je dat dan ???
En de Toon app heeft heel even gewerkt maar alweer down over onbetrouwbaar apparaat/software gesproken 😂 😴 🤑
Dat is een ander verhaal.
Maar het is handig als we over hetzelfde praten. Scheelt verwarring bij andere forumleden.
Een harde reset is nou eenmaal iets anders als je modem even stroomloos maken.
Reputatie 4
Badge +2
Masterbas, waar blijft deze app dan op deze manier kan ik op de ipad geen vergelijk zien met anderen en vrienden mijn slimme stekkers niet bedienen.
Omdat ik nog een iphone bezit en de app Toon op afstand het hier wel op doet kan ik mijn slimme stekkers nog bedienen heb je dit niet kan je niets op dit moment en moet je maar wachten tot de oplossing er is.
Heb je op de iPad de toon voor iPhone staan, want de app voor toon op tablet zou niet meer werkzaam zijn. Krijgt geen updates en heeft dus ook geen nieuw certificaat gekregen.

Als ik de iPhone app op de iPad installeer krijg ik dit

Als ik de iPhone app op de iPad installeer krijg ik dit

Met deze melding moet je je dus melden in dat 504 forum.
Maar dat heb je al gedaan zie ik, dus daar moet je vanzelf de oplosssing krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas, hier werkt de Toon app niet meer!
Zelfde fout als vanochtend.
Badge
Toon app op IOS weer/nogsteeds geen verbinding.
Badge
Hierbij een screenshot.
Reputatie 5
Badge +4
Masterbas, waar blijft deze app dan op deze manier kan ik op de ipad geen vergelijk zien met anderen en vrienden mijn slimme stekkers niet bedienen.
Omdat ik nog een iphone bezit en de app Toon op afstand het hier wel op doet kan ik mijn slimme stekkers nog bedienen heb je dit niet kan je niets op dit moment en moet je maar wachten tot de oplossing er is.

Je kan op de iPad gewoon de app installeren voor je iPhone, maar inderdaad een aantal functie zullen vervallen. Maar aan de nieuwe app wordt nog flink gewerkt dus wie weet komt deze functie weer terug en dan ook beschikbaar op de telefoon (ik blijf daar voor hopen gebruik het zelf ook, ook al komt het niet over één met toon zelf).
Reputatie 5
Badge +4
Hierbij een screenshot. Deze melding kreeg ik alleen bij de toon op tablet app
Wat lachwekkend allemaal, ze beloofden enkele maanden geleden van alles en vragen daarvoor een euro extra... Man man man wat een giller dit allemaal.
Wat een stelletje prutsers, het is maar goed dat ze niet bij de luchtvaart werken.
Van alle beloofde of toegezegde dingen is nog nul komma nul van waar gemaakt.
Ze mogen zich de ogen wel uit hun kop schamen daar... 🤓
Reputatie 4
Badge +2
Masterbass, ik heb beide Toon apps op de Ipad, Toon op tablet zou dus volgens jou niet meer kunnen werken (laatste update 2016) waarom heb ik hier dan geen informatie over gehad van Eneco?
De app Toon op afstand voor Iphone staat op mijn ipad maar werkt niet maar wel op de iphone.
Dus als de app Toon op tablet echt niet meer werkt dan moet Eneco dit duidelijk maken en melden dat er een nieuwe komt er is alleen gemeld dat de app Toon op afstand moest worden geupdate anders kon je geen contact meer maken met Toon.
Reputatie 5
Badge +4
Dat is meerdere topics al aan geven (mede door moderators en mensen zoals im die het herhalen voor de rest) dat de toon op tablet app niet meer wordt bijgewerkt en na het verlopen van de certificaat (die de telefoon app wel heeft gehad) werkt hij niet meer. En zoals je zelf al aan geeft heeft de tablet app die update niet gehad.
Eneco heeft ook al vaker aan gegeven dat er aan een nieuwe app wordt gewerkt dat dat nog niet vlekkeloos gaat heeft er ook mee te maken dat er een update moest komen ivm het verlopen van een certificaat.
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb nu de app Toon op afstand geschikt voor Iphone/ipad verwijderd en opnieuw op de ipad gezet en ingelogd en hij lijkt nu te werken de gegevens kloppen met cijfers in Toon.
Dus als ik het nu allemaal goed begrijp is dit enigste app die op beide apparaten zal werken ipad/iphone en zal de app Toon op ipad/ tablet vervallen, wat nu dus al is gebeurt wat de meeste mensen dus niet weten omdat er onvoldoende/onduidelijk is gecommuniceerd is door Eneco.
Reputatie 4
Badge +2
Als de app Toon op tablet niet meer werkt ivm een verlopen certificaat, dan moet deze worden verwijderd in de app store zodat nieuwe Toon gebruikers hem niet meer kunnen downloaden.
Waarom werkt de Toon app nog steeds niet op Android, verwijderen en opnieuw installeren werkt helaas niet.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen