Storing Toon-app | Eneco Community

Storing Toon-app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Bedankt brandje het werkt weer.

Graag gedaan!
Deze elementaire controle moet je namelijk altijd na ophef storing doen, als bij jou het nog niet is opgeheven.

En top dat je nog even een terugmelding geeft!!
Reputatie 4
Badge +4
Vreemd kan nu wel inloggen met de app op de iphone maar nog niet met de app op de ipad,

Bij mij hetzelfde probleem.
Reputatie 4
Badge +2
Het vreemde is wel dat ik nu op dit moment wel weer in kan inloggen met de Toon app op afstand maar niet met de app Toon op tablet.
Het vreemde is wel dat ik nu op dit moment wel weer in kan inloggen met de Toon app op afstand maar niet met de app Toon op tablet.

Is een goede zaak, dan zijn er er kennelijk nog steeds mee bezig.
Gaat de  iPad®️ het straks ook vast doen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi op tablet even gedaan nu weer niet systeem android
Reputatie 4
Badge +2
Bij mij heeft de app Toon opstand het weer even gedaan nu weer geprobeerd om in te loggen lijkt te lukken maar er komen geen gegevens te voorschijn alles blijft blank.
Badge
Beste Toon,
Ik en twee buren (dus 3 huizen) hebben nog steeds verbinding via de App met Toon.
De App blijft aangeven “Geen verbinding met het Servicecentrum”
Zijn jullie hier nog mee bezig of is dit een nieuwe storing?
Dit is al sinds gisterenavond. Alvast bedankt.
Hoi Erwin,

Heb je in ieder geval de meest elementaire test even gedaan en je modem even stroomloos gemaakt?
Dan bouwt Toon weer een nieuwe beveiligde verbinding op en zou je App het weer doen misschien.
In een eerdere situatie hiervoor in dit topic werkte dat.
Helaas, TOON op de iPad werkt nog steeds niet,

Geen verbinding met het Service Center
Reputatie 4
Badge +2
Ook ik ben benieuwd of ze nog bezig zijn om het probleem op te lossen, ik ben dus niet de enigste waar het nog niet werkt.
Badge +2
Mijn IPad Air heb ik gisteren de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, doet nog niks.
Mijn IPad mini deed het gisteren ook niet, nu wel. Mijn IPhone kreeg ik vorige week een update, waar bij stond als ik die niet deed kon ik niet meer op de Toon komen, die is het ook gewoon blijven doen, waarom geen update voor de IPad.
Badge
Helaas, TOON op de iPad werkt nog steeds niet,

Geen verbinding met het Service Center
Hoi Erwin,

Heb je in ieder geval de meest elementaire test even gedaan en je modem even stroomloos gemaakt?
Dan bouwt Toon weer een nieuwe beveiligde verbinding op en zou je App het weer doen misschien.

Nope alles opnieuw opgestart en er is nog steeds geen verbinding!!

Hoi Erwin,

Nope alles opnieuw opgestart en er is nog steeds geen verbinding!![/quote]

Oké jammer!
Het was te proberen.
Reputatie 4
Badge +2
Zou het kunnen dat de update ios 11.11 de boosdoener van dit alles is en daarom de apps niet werken?
Reputatie 5
Badge +5
Nee hoor, hier ook problemen met Toon op tablet android (geen internet verbinding) volgens Toon?
Dus de iOS update is het probleem niet. Op mijn gsm met android geen problemen met de Toon app.

Het probleem zit hem alleen in de tablet app.
Hier ook nog steeds storing, kan niet inloggen met mijn iPad , met mijn iphone prima...app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, maar niks hoor
Bij mij is de storing nog steeds niet opgelost.
Versie 2.7.1

Beta versie

Beiden versies komen niet verder dan deze schermen op Android. Op de iPad doet het ook niet meer maar dat was al aangekondigd.
Reputatie 2
Badge +1
Hier doen ook beide toon versies het niet, alles opnieuw gestart, nog steeds hetzelfde. Toon zelf werkt prima
Badge +1
Maar zoveelste storing dan blijft TOON onbetrouwbaar.
Badge +1
Hoi Erwin,

Kijk en dat is nou juist waarom ik zo langzamerhand van TOON ga balen als ik niet thuis ben kan ik hem niet stroomloos zetten of resetten Hij is nu paar jaar op de markt en dan zouden de bugs zo langzamerhand wel is opgelost mogen zijn.
Reputatie 4
Badge +2
Op iphone 5s werkt de app Toon op afstand wel.
Op de ipad pro werken de apps Toon op tablet en Toon op afstand nog niet.
Badge +2
App opnieuw gedownload en opgelost.
Hier werkt alles weer naar behoren.
Beta app start wel traag op.
Hier al de hele dag hetzelfde probleem op mijn iPad Pro en iPhone 6.

Op de iPhone werkt het nu weer maar op de iPad nog steeds niet, na deleten en herinstalleren, rebooten etc...

Ook de toon zelf opnieuw opgestart.

Hoi Erwin,

Kijk en dat is nou juist waarom ik zo langzamerhand van TOON ga balen als ik niet thuis ben kan ik hem niet stroomloos zetten of resetten Hij is nu paar jaar op de markt en dan zouden de bugs zo langzamerhand wel is opgelost mogen zijn.

Het gaat helemaal niet over een harde reset van Toon.......??