Storing servicecenter 20-10-2016 | Eneco Community

Storing servicecenter 20-10-2016



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2126 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Mooi! Kunnen ze dat laten draaien en een Windows app gaan maken. Stuk kunnen ze het daarmee niet maken ;)
O ja en graag ook even regelen dat we met Domoticz weer gewoon om de 30 seconden kunnen pollen! 🙂
Badge +5
Ja dat was te verwachten dat Tros Radar er lucht van zou krijgen misschien ze dan ook gelijk Canaldigitaal meenemen die hebben in aug een update gedaan sinds die tijd werkt er 80% van de decoders bar slecht

Boeiend.
Ja dat was te verwachten dat Tros Radar er lucht van zou krijgen misschien ze dan ook gelijk Canaldigitaal meenemen die hebben in aug een update gedaan sinds die tijd werkt er 80% van de decoders bar slecht

Boeiend.


Ja Theo, het is tegen het verkeerde been, natuurlijk, maar het antwoord van CanalDigital is bekend: wil je geen problemen neem dan een satellietontvager die door hen gecertificeerd is.......
Maar nu weer gauw on-topic:P
Mensen hij doet t weer. Mooi toch
Reputatie 4
Badge +2
Het lijkt er op dat beide apps het weer doen, zou mooi zijn.
Een ieder weer bedankt voor het oplossen van deze storing.
Het lijkt er op dat beide apps het weer doen, zou mooi zijn.
Een ieder weer bedankt voor het oplossen van deze storing.


Het openingsbericht is net ook aangepast om 15:40.
Het gaat steeds beter Ger!

Quote:

Update 21-10-2016 15.40 uur
We merken dat steeds meer klanten weer gebruik kunnen maken van de Toon op Afstand en Toon op Tablet app. Het probleem is nog niet volledig opgelost. Ee zijn er nog mee bezig.
Reputatie 5
Badge +6
Zo Ton, je goede adviezen over de resets zijn goed ingedaald!:)

Groet Leo C


Hoi Leo,

Jazeker!
Alleen vergeten sommige, zeker bij App problemen, hun modem even stroomloos te maken.
En die als ik ze tegenkom geef ik nog even de tip!
Behalve @Ton uiteraard, die denkt dat ik hem nog tips ga geven, ha ha .....


Leg anders nog even uit wat VPN en DNS is. Kunnen we nog even lachen.


Misschien een idee om het zelf beter uit te leggen! Mag je gelijk uitleggen wat een 'Friendly name" is of is dit taal voor specialisten onderling!
PS. probeer aardig voor elkaar te blijven!!!!!!
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Ton,

Ik heb net nog even gekeken op de apps en het ziet er weer prima uit.
Geduld, als je dat kan opbrengen zoals wij komt het allemaal weer goed, alleen melden wat niet werkt op het forum daar heeft men wat aan om de problemen op te lossen.

Groet Ger
Reputatie 4
Badge
Zo Ton, je goede adviezen over de resets zijn goed ingedaald!:)

Groet Leo C


Hoi Leo,

Jazeker!
Alleen vergeten sommige, zeker bij App problemen, hun modem even stroomloos te maken.
En die als ik ze tegenkom geef ik nog even de tip!
Behalve @Ton uiteraard, die denkt dat ik hem nog tips ga geven, ha ha .....


Leg anders nog even uit wat VPN en DNS is. Kunnen we nog even lachen.


Misschien een idee om het zelf beter uit te leggen! Mag je gelijk uitleggen wat een 'Friendly name" is of is dit taal voor specialisten onderling!
PS. probeer aardig voor elkaar te blijven!!!!!!


Met 'Friendly name' wordt een voor de gebruiker makkelijk te onthouden naam bedoeld (bijv.: eneco.nl)
Reputatie 1
Badge
Is er inmiddels al wat duidelijkheid wanneer zoeel Toon als de App's weer s normaal gaan werken? Continu de laatste tijd ellende waardoor ik mn slimme stekkers niet kan bedienen, gas en electrastanden van eerdere dagen niet worden weergegeven, weerstations niet beschikbaar zijn etcc.. word er langzamerhand niet vrolijk van maar betaal er wel voor. Dat dan weer wel....
Reputatie 1
De TOON werkt weer. Hoera hoera.
Hoelang is af te wachten.
Badge
Het werkt weer goed.
Super dat het voor het weekend voor mij in ieder geval opgelost is!
Vandaag vroeger thuis en in een warm huis 🆒;)
Reputatie 1
Badge
Nou vergeet t maar. Het is nog gewoon drama met de slimme stekkers. Staan aan terwijl de lampen uit zijn en andersom of reageren helemaal niet.
Reputatie 1
Waarom moet ik op tweakers.nl lezen wat de problemen zijn??
(loadbalacers)
Waarom staat dat niet netjes op een storingspagina?
@Eneco: Is de misaanwijzing van de temperatuur op mijn Toon van zo'n 1,5 te weinig tot 1,5 graden teveel ook gerelateerd aan deze serie met storingen? Mijn firmware is nog 3.5.4, is de temperatuur meting bij een nieuwe firmware weer in orde?
Reputatie 5
Badge +2
Update 21-10-2016 17:30
De Toon app lijkt voor iedereen weer toegankelijk. Om iedereen goed te blijven helpen, sluiten we dit topic. We hebben een nieuw topic aangemaakt waarin we je verder helpen, mocht je toch nog een probleem ervaren met de Toon app of de functie Weer en verkeer. Veel andere storingen zijn zelf op te lossen via Toon Support.

Op donderdagavond 20 oktober en vrijdag 21 oktober heb je mogelijk problemen met de Toon app en de functies weer en verkeer ondervonden. De oorzaak was een storing in ons servicecenter. De app lijkt voor iedereen weer toegankelijk. Ervaar je tóch nog een probleem? Stel je vraag dan in dit topic.