Storing servicecenter 20-10-2016 | Eneco Community

Storing servicecenter 20-10-2016

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2126 Reacties

Reputatie 2
Badge
Ook hier opnieuw problemen sinds gisteravond; apps werken weer niet of gebrekkig. Weer harde reset van modem en bij cv ketel gedaan vanmorgen maar hielp dit keer niet. Gelukkig doet Toon zelf normaal (handmatig)
Bij mij werkt het nog steeds niet. Wel verbinding met SC maar nog geen buienradar en de app werkt ook nog niet. Al sinds vrijdag avond. Software update kan ik ook niet uitvoeren op Toon. Ik zit nog op 3.3.8
Folkert wrote:

@Allen

Een deel van de klanten ervaart problemen met de app momenteel. Dit is gemeld bij de softwarebeheerders, we hopen daar snel meer over te kunnen melden.

Hoi Folkert,

Bedankt voor de tussentijdse update.
Duidelijk is dus nu waarom sommige wel een werkende App hebben.
Fijn dat je meteen het misplaatste topic hebt verwijderd.
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb Toon hier even een Hard Reset gegeven, en dat was de oplossing hier.. Toon en Toon op Afstand hebben geen ruzie meer 🆒
Reputatie 2
Badge
Brandje wrote:

Folkert wrote:

@Allen

Een deel van de klanten ervaart problemen met de app momenteel. Dit is gemeld bij de softwarebeheerders, we hopen daar snel meer over te kunnen melden.

Hoi Folkert,

Bedankt voor de tussentijdse update.
Duidelijk is dus nu waarom sommige wel een werkende App hebben.

Wat bedoel je met dat wel duidelijk is dat sommigen een werkende app hebben (en anderen niet dus)?
modem gereset en tevens de stekker bij de ketel eruit gehad.
de app en het weerstation op de tablet werken weer niet.
ik heb sins gisteren geen beeld meer op de toon alles geprobeert gisterenavond contact gehad maar moest maar vandaag terug bellen want ze hadden het druk tot nu toe niemand bereikbaar kan niks meer met toon doen
B. Kelder wrote:

ik heb sins gisteren geen beeld meer op de toon alles geprobeert gisterenavond contact gehad maar moest maar vandaag terug bellen want ze hadden het druk tot nu toe niemand bereikbaar kan niks meer met toon doen

Zeker niet gaan bellen.
De storing is bekend, lees dit topic van Folkert desnoods even terug.
Zie met name het openingsbericht.
Hier word je op de hoogte gehouden.
Reputatie 1
Wel een trieste bedoeling dat het zo lang moet duren,..va vrijdag!
J.A. de Bruin wrote:

Bij mij werkt het nog steeds niet. Wel verbinding met SC maar nog geen buienradar en de app werkt ook nog niet. Al sinds vrijdag avond. Software update kan ik ook niet uitvoeren op Toon. Ik zit nog op 3.3.8

Had je wel al de updateknop voor 3.6.3 gezien?
Vraag anders maandag in het topic over de update naar versie 3.6.3 of je met voorrang de update toegewezen krijgt.
Ik begrijp nog steeds niet wat op de hoogte houden wil zeggen. Na het openingsbericht heb ik immers nog geen zinnige informatie gekregen Laat s.v.p. nu eindelijk iets horen
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Voor degenen die nog steeds problemen hebben, kunnen jullie de toegang klantenservice openzetten en aangeven in dit topic wanneer je dat gedaan hebt? Ook wil ik graag weten of je iOS of Android gebruikt. Alvast bedankt!
A. van Wijngaarden wrote:

Ik begrijp nog steeds niet wat op de hoogte houden wil zeggen. Na het openingsbericht heb ik immers nog geen zinnige informatie gekregen Laat s.v.p. nu eindelijk iets horen

Als je nu even het topic gaat lezen, dan zie je dat je op je wenken bent bedient!:D

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-servicecenter-09-10-2016-update-1059-11959/index4.html#post121175
Ik heb mijn toon opnieuw herstelt en vraagt nu naar de acitveringscode? Die ben ik echter kwijt geraakt. Kunt u mij hierbij helpen via een PB? Vriendelijk bedankt
ik weet niet waar ik de klanterservice kan openzeten als ik op mijn toon kasje zwart beeld heb en gebruik geen app
Reputatie 4
Badge
Hoi Folkert,

De toegang staat aan. ik gebruik iOS.
Reputatie 1
Ik heb alle genoemde problemen nog:
- App die niet bij is in vergelijk met Toon
- Ik zit op software 3.5.4
- Weerstation werkt niet
- Ik gebruik IOS

Ik heb de supporttoegang aan gezet.

Alvast dank!
Klantenservice open gezet .
Gebruik android
Badge
Folkert wrote:

@Allen

Voor degenen die nog steeds problemen hebben, kunnen jullie de toegang klantenservice openzetten en aangeven in dit topic wanneer je dat gedaan hebt? Ook wil ik graag weten of je iOS of Android gebruikt. Alvast bedankt!

Hoi Folkert,

Ik heb ook nog alle bovengenoemde problemen zoals geen weer info en de apps werken niet (diverse android toestellen).
Externe toegang voor klantenservice staat aan.
Badge +3
En ook hier werkt de app niet. App wil gegevens ophalen, maar blijft staan op de instellingen die al een week niet meer gelden.

iOS en support staat aan.
Reputatie 5
Badge +6
Klantenservice staat aan, en gebruik ios 10
Reputatie 3
Badge
Klantenservice staat sinds gisteren al open, ik gebruik android. Toon op afstand werkt nog steeds niet bij mij.
Klantenservice aangezet. Ik gebruik een IOS 10.
In maastricht ook problemen geen weer een geen vergelijking suport toegang staat aan.meerdere keren hard reset en modem herstart ios en android

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen