Storing servicecenter 20-10-2016 | Eneco Community

Storing servicecenter 20-10-2016

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2126 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Update is goed verlopen.
Maar de apps Toon op tablet en Toon op afstand komen niet tot leven.
Wifi via Ziggo en tablet ipad3 besturing Ios9.
Reputatie 1
Nou, iets te vroeg gejuicht, de verbinding is alles behalve stabiel, valt nog steeds weg,...misschien doordat iedereen met zijn app bezig is?
Reputatie 1
Badge
Inmiddels ook op Tweakers:

https://tweakers.net/nieuws/116621/app-voor-toon-thermostaat-eneco-dagen-buiten-gebruik-door-storing.html
Reputatie 1
Home47 wrote:

Nou, iets te vroeg gejuicht, de verbinding is alles behalve stabiel, valt nog steeds weg,...misschien doordat iedereen met zijn app bezig is?

Nou, weer terug bij af, app kan geen verbinding maken,...wat een spul zeg,...pfff.:@
Reputatie 1
Home47 wrote:

Home47 wrote:

Nou, weer terug bij af, app kan geen verbinding maken,...wat een spul zeg,...pfff.:@

Hé, weer beeld?!,...het is een soort knipperlicht app geworden!
en....Hup en weer weg verbinding:@
Reputatie 4
Badge +2
De apps doen het nog niet geen verbinding met SC.
De software update voor Toon was versie 3.6.3 dit ter informatie.
Verder wachten we rustig af alles zal goed komen.
Reputatie 1
Brandje wrote:

M.J.M. Gulpen wrote:

En brandje werkt jij toevallig bij Eneco ?

Een belachelijke opmerking!
Dat wordt niet gewaardeerd!:@
Wees blij dat wij je tenminste nog info geven en eventueel naar het juiste topic verwijzen.

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-servicecenter-09-10-2016-update-1059-11959

Treurig om te vragen om nadere info, terwijl in het openingsbericht van Folkert de meest relevante update staat.
Ga daar eens kijken!

Dan kom je er ook achter dat er gewerkt wordt aan een fix en dat kost enige tijd.
Dus geduld is een schone taak.
Je Toon®️ werkt toch??; de kachel kan je stoken, dus????

Dus? Je betaald voor een dienst die niet werkt. Op de gangbare kanalen (Facebook, Twitter) wordt niets vermeld, je wordt doorverwezen naar een forum met een handjevol gebruikers terwijl de rest van de wereld gewoon op Facebook en dergelijke kijkt. Email wordt niet beantwoord.

Wat mij betreft is jouw; "belachelijk, wordt niet gewaardeerd" pas belachelijk.

Eneco zou de klanten gewoon even op de hoogte moeten houden via Facebook of de email. Dan wordt voorkomen dat mensen zoals ik die niet voor ieder wisse wasje een klantenservice bellen een fabrieksreset geven (omdat toon wel vaker hapert) waardoor ze alle data kwijt zijn.
Je hebt kennelijk niet door dat er een storingstopic is, waar door een moderator een update wordt geplaatst.
Ga daar eens kijken ipv je druk te maken over zg gangbare kanalen.
Het forum bestaat inmiddels 4 jaar en heeft z'n nut inmiddels goed en vooral bijna onmisbaar zijnd, bewezen.
Dat je betaald voor een dienst is duidelijk; ook is duidelijk uitgelegd dat daar voorwaarden voor zijn.
Reputatie 1
Badge
Wel weer verbinding met toon en router maar een keer starte de app op maar verkeerde waardes. Daarna weer geen verbinding met het service center.
Reputatie 2
Hier werkt ook alles weer op Android. Thnx!

Maar wat gebeurt er hier voor raars in dit topic? Ik zie reacties uit andere topics ineens hierin verschijnen? Zijn de moderators alles aan het samen voegen? Het was al onduidelijk nu wordt het helemaal niet meer te volgen...
Wat een agressie en onbegrip! Als gehandicapte dame, die beneden haar thermostaat heeft, is deze storing zeer onhandig! Ik heb TOON aangeschaft vanwege het GEMAK en betaal daar ook voor! Als de app al dagen out of order is dan is het voor MIJ wél een probleem. Iedereen heeft zo zijn/haar eigen reden om TOON aan te schaffen. Als het voor sommigen gewoon een leuk speeltje is so be it maar oordeel niet over de mensen voor wie het de zelfstandigheid een beetje verhoogd.
Reputatie 2
Doubts wrote:

Hier werkt ook alles weer op Android. Thnx!

Maar wat gebeurt er hier voor raars in dit topic? Ik zie reacties uit andere topics ineens hierin verschijnen? Zijn de moderators alles aan het samen voegen? Het was al onduidelijk nu wordt het helemaal niet meer te volgen...

Ehm de App kan ik weer opstarten alleen staan mijn lampen nog aan en heb ik veel gasverbruikt aldus de app.. Als ik in de Hue app kijk staan mijn lampen uit en is de temperatuur lager... Lijkt dat we nog even moeten wachten op actuele data...
Reputatie 1
Brandje wrote:

Je hebt kennelijk niet door dat er een storingstopic is, waar door een moderator een update wordt geplaatst.
Ga daar eens kijken ipv je druk te maken over zg gangbare kanalen.
Het forum bestaat inmiddels 4 jaar en heeft z'n nut inmiddels goed bewezen.
Dat je betaald voor een dienst is duidelijk; ook is duidelijk uitgelegd dat daar voorwaarden voor zijn.

Beste brandje. Je trekt nogal snel conclusies. Daar heb ik uiteraard allang gekeken. Maar dat is een beetje mosterd na de maaltijd.

Blijkbaar ben je nogal pro-eneco. Vast connecties daar, maakt ook verder niet uit. Feit is dat eneco gewoon slecht is in haar communicatie bij een grootschalige langdurige storing, en op dat gebied veel kan leren van andere bedrijven.

Jij verwacht dus echt dat het merendeel van de klanten bij een mogelijke storing meteen op een onbekend forum gaan kijken waarvan ze het bestaan niet eens weten? Lekker bij de tijd 😉
Mijn toon app werkt helemaal nog niet
Reputatie 1
Haha worden de afgelopen berichten ook nog verwijderd? Op basis van?
Lekker bezig eneco!
Reputatie 3
Badge +2
De apps werken nog steeds niet en het weer doet het ook weer niet
Reputatie 3
Badge +1
Werkt nog steeds niet.
Jeetje ,wat een ongeduld !
Het is niet het einde van de wereld.

Alles komt uiteindelijk goed.
Het bericht op de storingspagina is ook niet up to date. KPN en Ziggo hadden een storing? Ik heb geen KPN en ook geen Ziggo dus daar kan het niet aan liggen. Hoewel ik van geen van beiden een hoge per op heb, kan ik mij niet voorstellen dat KPN en Ziggo reeds 3 dagen met een storing kampen.
Reputatie 3
Badge +1
J. Hogervorst wrote:

Duurt nu al 4 dagen.
Reputatie 1
Eneco legde de schuld eerst bij KPN en Ziggo. Echter geven ze inmiddels toe dat het bij hun Service Center ligt. Mijn Toon zegt ook nog eens : geen storing gevonden.

Het beste wat je kunt doen is gewoon afwachten. Van Eneco hoef je qua informatie niet veel te verwachten. En pas op met krititsche opmerkingen hoor, voor je het weet worden je berichten verwijderd op dit communistische forum.
Ruud Smaling wrote:

J. Hogervorst wrote:

Duurt nu al 4 dagen.

Klopt! en aan alles komt een eind
Badge

Ze vergelijken daar Toon met BF4
Heerlijk weer al die reacties daar.

Hier nog geen connectie helaas, nog evenetjes geduld...
Ik kan alleen mijn toon op dit moment bedienen alleen via mijn tel wacht op een nieuwe toon...Dus hoop dat de app gauw weer werkt!!!
Mijn Android-App werkt ook nog steeds niet. Ik zit bij Ziggo en als ik de app opstart, krijg ik lege velden te zien ('Stroom nu', 'Gas vandaag' en 'Stroom vandaag'), een vlammetje met een uitroepteken en een banner waarin staat 'Geen verbinding met Toon (sinds xx:xx uur)...

Wordt nu toch wel een beetje vervelend, omdat ik niet thuis ben en -dus- niet kan checken hoe en of de verwarming in huis aanslaat, volgens programma loopt, of misschien wel permanent staat te loeien! Zo gaat de eventuele besparing die ik door voor Toon te kiezen dacht te bereiken wel heel snel in rook op (want het wordt net nu kouder).

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen