Storing servicecenter 12-11-2013 | Eneco Community

Storing servicecenter 12-11-2013

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

110 Reacties

Helaas Helaas.

De app doet het sinds een uur of 15.00 niet meer !!
Op Toon alles oké.
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook al dagen lang dat ik niet in kan loggen in de Toon.
Graag een oplossing.
+/- 22.00 werkt de App weer..
Nu werkt mijn gasverbruik registratie op de Toon sinds vanmorgen niet meer. Is twee dagen goed gegaan en nu WEER mis ! Kan zo langzamerhand beter een Computerthermostaat van de ketel zelf gaan plaatsen en zelf weer het verbruik bijhouden, Dit is ook niet betrouwbaar meer op deze manier !
Bij mij werkt sinds 3 dgn de stroomregistratie niet, zie wel actueel verbruik maar het balkje geeft niets aan. Ben ik de enige met dit probleem?
Reputatie 2
Badge +4
Helaas is het weer zover......Toon geen verbinding.met internet (wel dus)
Probleem dus nog steeds niet opgelost.
Soms wel soms niet... 😕
Ook hier geen verbinding. Ik word zo langzamerhand doodziek van alle storingen.
ICT afdeling ga eens fatsoenlijk werk leveren of huur professionals in die wel verstand van zaken hebben.
Ook in het weekend kunnen er storingen optreden die opgelost moeten worden.
We leven al ruim een decennium in een 24-uurs economie.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die ambtenaren werkweek van dinsdag tot en met donderdag van 10.00 tot 15.00 uur.
Aan het echte werk dus.
Reputatie 3
Badge
Hier in Delfgauw nergens last van  app en toon werken zoals het hoort ook geen tussen tijdse storingen gehad 
Eneco verdeelt de storingen over groepen van gebruikers. Ook ik ben enige tijd ontzien, maar nu ten prooi gevallen aan hun onkunde.
De reacties in dit topic spreken boekdelen. Grote kans dat je binnenkort aan de beurt bent. zo te zien ontspringt niemand de dans.
Reputatie 3
Badge
Eneco verdeelt de storingen over groepen van gebruikers. Ook ik ben enige tijd ontzien, maar nu ten prooi gevallen aan hun onkunde.
De reacties in dit topic spreken boekdelen. Grote kans dat je binnenkort aan de beurt bent. zo te zien ontspringt niemand de dans.

Ik heb afgelopen week last gehad van de storing .
Ik hoorde toen van iemand op het forum dat het niet in groepen staat maar als er een storing is dat iedereen tegelijk de storing heeft  dat vond ik ook al raar .

hopen dat ze het snel oplossen.