Storing servicecenter 07-06-2018 | Eneco Community
beantwoord

Storing servicecenter 07-06-2018

• 7 juni 2018
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

ik stond vanochtend op en mijn toon geeft een D03 melding geen verbinding met het servicecenter heb de toon en de routers opnieuw gestart
icon

Beste antwoord door Mitchel 7 juni 2018, 10:02

@Allen

Er is een storing gaande met het servicecenter, deze raakt een deel van de Toon gebruikers. Dit is gemeld en we werken hard aan een oplossing. XS4ALL heeft op dit moment ook last van een storing waardoor een groot deel van de Toon's geen verbinding kunnen maken met het servicecenter.

Zodra we meer informatie hebben plaatsen we een update in dit topic.

Update 10:53: De storing met het servicecenter is inmiddels verholpen. De storing bij XS4ALL houdt nog aan.

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Ik heb hier precies hetzelfde probleem
Ik heb ook d03 melding. Eerst toon opnieuw opgestart. Daarna router ook. Helpt niets. Al vaker gehad deze week.
Ik zou gewoon even de reactie van een moderator afwachten. Ook op het oude forum wordt een storingsmelding gedaan.
Als meerderen gelijktijdig een D03 doorgeven is resetten verder niet nodig.
Reputatie 5
Badge +1
@Allen

Er is een storing gaande met het servicecenter, deze raakt een deel van de Toon gebruikers. Dit is gemeld en we werken hard aan een oplossing. XS4ALL heeft op dit moment ook last van een storing waardoor een groot deel van de Toon's geen verbinding kunnen maken met het servicecenter.

Zodra we meer informatie hebben plaatsen we een update in dit topic.

Update 10:53: De storing met het servicecenter is inmiddels verholpen. De storing bij XS4ALL houdt nog aan.

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +9
Heb hier gewoon verbinding met Toon op Afstand. 😎
Reputatie 5
Badge +1
@mAiden

Je valt deze keer buiten de boot haha! Gelukkig maar, dat scheelt.

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden

Je valt deze keer buiten de boot haha! Gelukkig maar, dat scheelt.

Groet,
Mitchel

@Mitchel,

Gelukkig wel en keer. Kan best zijn, dat die er straks ivm dat SC restart krijg, er wel even uit knalt.
Kan eventueel ook op mij werk thuis inloggen, Toon dan een Hard Reset geven. 😉