Storing met de internetverbinding | Eneco Community
beantwoord

Storing met de internetverbinding

• 21 februari 2017
  • 31 reacties
  • 474 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

31 Reacties

Nee werkt ook niet!
Vreemd ja.... Dan moet de storing haast wel in je Toon zelf zitten.

Als je naar instellingen/internet gaat, geeft je Toon dan wel een MAC adres aan ?
Reputatie 7
Badge +5
@P.J. Kradolfer

Bedankt voor het uitproberen! Als Toon ook geen verbinding met het service center krijgt via je hotspot, gaat er inderdaad iets mis in Toon zelf. Het beste is dat een monteur hiervoor langs komt om het display te vervangen. Ik zorg dat je zo snel mogelijk gebeld wordt om hiervoor een afspraak te maken.
Reputatie 6
Badge +4
Verbind je toon eens via een utp kabel.... Werkt het dan wel..?

Volgens gebruiksaanwijzing zou dat niet mogen.
Reputatie 7
Badge +9
UTP port van Toon moet uitgeschakeld staan, dat staat die ook (Zie bijlage!)

MAC-Adres dient Toon altijd te hebben, dit is namelijk zijn middel om te communiceren met andere bronnen zoals je Router..
@P.J. Kradolfer

Bedankt voor het uitproberen! Als Toon ook geen verbinding met het service center krijgt via je hotspot, gaat er inderdaad iets mis in Toon zelf. Het beste is dat een monteur hiervoor langs komt om het display te vervangen. Ik zorg dat je zo snel mogelijk gebeld wordt om hiervoor een afspraak te maken.

Kijk dat is precies wat ik verwachtte.
Die hotspot controle is de mooiste methode altijd, want dan wordt het WiFi gedeelte meteen getest!

Je zal zien dat Toon®️ defect is, helaas moet @Kradolfer wel rekening houden met verlies van historie als de monteur inderdaad een nieuwe Toon®️ moet plaatsen.
We horen het wel!