Storing D03 | Eneco Community
vraag

Storing D03

• 26 december 2017
  • 13 reacties
  • 303 Bekeken

Voor de zoveelste keer Internet storing ,voor er andere uitbreidingen komen eerst maar eens zorgen dat internet het goed doet ,betaal 4,5 euro per maand .

Storing is er al sinds 24 dec ..

13 Reacties

Hier ook nog steeds geen verbinding met Toon - Soesterberg
Het zou Eneco netjes staan om de laatste 3 maanden terug te betalen aan hun gedupeerde klanten. Of is dat te veel gevraagd ???
Ook hier foutmelding D03. Overal werkt internet. Wat is de oplossing?
Heeeeeeeeeeeeeeelp,

Constant de D03 melding. Alles al geprobeerd. Sinds 2 updates terug heb ik dit probleem.
Thuiskomen in een koud huis. Daar heb ik hem niet voor.

Is er al een oplossing?

Software versie: 4.10.6
Firmware ketelmodule: 37
Firmware meteradapter: 35/39
Hier in Amersfoort ook,maar steeds verschillende. Eerst D02 en dan weer D03. Heb Toon al opnieuw opgestart maar helaas. Internet werkt prima alleen bij Toon dus niet. Ga morgen maar ff bellen want wordt niet goed van dat ding.
De beste manier om internet weer terug te krijgen is het volgende, alleen klanten met een experia v10 lukt niet altijd

Modem 2 minuten van stroom halen
Display van de muur halen en pas weer ophangen als internet volledig werkt

Als het gaat om een nieuwe modem kan het zijn dat de gegevens opnieuw moet worden ingevoerd en opslaan daarna handmatig toon herstarten

Op tweaker staat een stuk over de experia v10 die door update voor problemen zorgt
Reputatie 7
Badge +9
Toon van de muurplaat is absoluut geen aanrader, je kan er namelijk meer mee kapot maken, dan je lief is..
Beste kan je de stekker van de ketelmodule er uithalen.
Hij reageert op een topic toen er storing was.
Dat had verder niets met het soort modem te maken.
Dat heeft natuurlijk weinig zin zo.
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb al twee dagen last van de D03 melding ik heb er alles er al aan gedaan. Modem eruit gehad en de ketelmodule eruit gehaald en er weer erin gedaan. Dan gaat het 2 a 3 uur goed dan krijg ik die melding D03 weer. Ik weet niet meer wat ik er verder eraan moet doen?
Misschien toch even een statisch IP adres voor Toon in je modem opnemen.
Welk modem heb je?
Reputatie 3
Badge +4
Het is een cisco modem van ziggo. Maar hij doet het inmiddels weer uit zich zelf weer met de SC verbonden.maar voor hoelang dat weet ik niet
Dus een statisch IP maken.
Reputatie 1
Badge
Het zou Eneco netjes staan om de laatste 3 maanden terug te betalen aan hun gedupeerde klanten. Of is dat te veel gevraagd ???
Eneco doet niet aan compensatie hebben ze mij verteld, maar wel de abonnementskosten verhogen.

Reageer