Storing A03 melding warmtewinner | Eneco Community
beantwoord

Storing A03 melding warmtewinner

• 1 december 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Ik heb sinds een klein jaar een Toon. Na een software update kreeg ik de melding A03 geen verbinding met de warmtewinner. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat dit een bug was en met de volgende software update opgelost zou zijn. Nu ben ik vier a vijf updates verder en ik heb nog steeds de storing. Wordt dit nu binnenkort echt opgelost?
icon

Beste antwoord door ChantalS 1 december 2018, 15:19

Beste @Nakoma,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog de A3 melding krijgt. Graag kijk ik met je naar een oplossing. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Ook wil ik je vragen om de externe toegang aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Beste @Nakoma,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog de A3 melding krijgt. Graag kijk ik met je naar een oplossing. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Ook wil ik je vragen om de externe toegang aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Beste ChantalS,

Dat is nog eens een supersnelle reactie! Klantnummer toegevoegd en extern staat aan.

Mvgrt.

Lennart
Reputatie 6
Badge +2
@Nakoma

Bedankt voor het aanvullen van je klantnummer. Kan je controleren of de toegang nog open staat ? ik kan namelijk geen verbinding maken met je Toon.

Groeten Chantal

Reageer