Statusverbruik niet correct sinds januari. | Eneco Community
beantwoord

Statusverbruik niet correct sinds januari.


Sinds 1 januari 2019 heb ik een hoog ingeschat verbruik van stroom. Volgens mij komt dit omdat het ingeschat verbruik voor stroom sinds 1 januari 2019 niet meer aangegeven wordt. Kan het door Eneco berekende ingeschatte verbruik opnieuw naar mijn Toon gestuurd worden. Vriendelijke groet, Adri Teeling
icon

Beste antwoord door ChantalS 2 februari 2019, 12:59

Beste @A.P. Teeling

Welkom op het forum!
Hierbij wil ik je laten weten dat het verbruik nogmaals naar Toon verzonden is. Dit zal binnen 24 uur zichtbaar zijn op je Toon.

Groeten Chantal

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Beste @A.P. Teeling

Welkom op het forum!
Hierbij wil ik je laten weten dat het verbruik nogmaals naar Toon verzonden is. Dit zal binnen 24 uur zichtbaar zijn op je Toon.

Groeten Chantal
Op dit moment is het ingeschatte verbruik weer zichtbaar en werkt e.e.a. zoals verwacht. Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Reputatie 6
Badge +1
@A.P. Teeling

Graag gedaan.
Fijn om te lezen dat het ingeschat verbruik weer zichtbaar is!

Groeten Chantal

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen