Status verbruikt komt niet door. | Eneco Community

Status verbruikt komt niet door.

• 15 oktober 2013
  • 15 reacties
  • 673 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Vanmiddag bij mijn ex is op mijn advies ( 🙂 ) ook toon geinstalleerd, ging voorspoedig en lekker vlot. Toen ik er even mee aan het klooien was kwam ik op het gedeelte status verbruik, gelijk zag ik boven tussen twee - staan dat het status verbruik in januari beschikbaar zou zijn.

Dan kom ik op mijn eigen toon, nog steeds staat daar al vanaf 6 september dat het statusverbruik niet ontvangen is, geen datum in bijvoorbeeld december...niets. Toch maar eens bellen, wat blijkt, het status (of ingeschat) verbruik word niet doorgegeven aan toon, de helpdesk medewerker heeft dit opnieuw verstuurt maar ook weer geen verandering. Let op! het gaat dus niet om het complete status verbruik omdat wij nog geen twee volle maanden hebben, het gaat erom dat de toon niet ontvangt en weergeeft dat dit per december beschikbaar moet zijn. Als we vermoedelijk dus nu geen actie ondernemen voel ik de bui al hangen dat in december na 2 volle maanden het ingeschat verbruik secu duimpje gewoon niet zal verschijnen.

Ik heb inmiddels een foto per mail gestuurt naar [email]toon@enenco.nl[/email] met korte uitleg (op advies van de helpdeskmedewerker) om dit op te lossen. Wellicht is een moderator hier (dannielle ;)) bereid hierop mee te kijken zodat het goed komt en per december het statusverbruik en bijbehorend duimpje goed word weergegeven.

Mijn dank is groot 🙂

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

15 Reacties

Je had toch beter de foto hier kunnen plaatsen. Leren wij van die vertraging van jou ook weer.
Ik kan me voorstellen dat je denkt komt het nog ooit goed.

Dan had Danielle hier er meteen op kunnen reageren toch.

Zoals het bij je ex gaat, zo ging het bij mij ook; meteen de melding en inderdaad 2 maanden later stond de verwachting en het duimpje er meteen in!
Reputatie 1
Badge +1
Je had toch beter de foto hier kunnen plaatsen. Leren wij van die vertraging van jou ook weer.
Ik kan me voorstellen dat je denkt komt het nog ooit goed.

Dan had Danielle hier er meteen op kunnen reageren toch.

Zoals het bij je ex gaat, zo ging het bij mij ook; meteen de melding en inderdaad 2 maanden later stond de verwachting en het duimpje er meteen in!
Komt vast en zeker wel goed brandje, alleen wel ik er wel voor zorgen dat het bijtijds word opgelost en niet ervoor zorgt dat per 1 december er geen status of duimpje verschijnt. Danillie was hiervan nog niet op de hoogte en het hoeft per definitie ook niet door haar opgelost te worden ;)

Eneco heeft de foto per email dus hoef hem denk ik niet ook nog hier te plaatsen, ik wacht nu geduldig af wanneer dit topic onder de aandacht komt van een moderator en dat hij kan kijken of er achterliggend al iets mee gedaan is, en zo-nee dat hij/zei het dan probeert op te lossen.

Uiteraard meld ik het in dit topic als het is opgelost.
Reputatie 4
Badge
ik wacht nu geduldig af wanneer dit topic onder de aandacht komt van een moderator en dat hij kan kijken of er achterliggend al iets mee gedaan is
Precies, al heb ik het idee (kan het fout hebben) dat de moderators steeds minder aanwezig zijn op het forum.

En hij of zij 😉
Reputatie 2
Badge +1
@Marcel1970

Je e-mail met de foto heb ik ontvangen en bekeken, bedankt.
De collega met wie je gister telefonisch contact hebt gehad heeft opnieuw de waardes naar je Toon verstuurd. Kan je me vertellen of de situatie is gewijzigd? Oftewel, geeft Toon nu wel een verwachting aan wanneer de optie beschikbaar is?
Reputatie 1
Badge +1
@Marcel1970

Je e-mail met de foto heb ik ontvangen en bekeken, bedankt.
De collega met wie je gister telefonisch contact hebt gehad heeft opnieuw de waardes naar je Toon verstuurd. Kan je me vertellen of de situatie is gewijzigd? Oftewel, geeft Toon nu wel een verwachting aan wanneer de optie beschikbaar is?

Hoi joep, het staat erin, alleen het komt beschikbaar per januari 2014 terwijl er per 1 december 2013 al 2 volle maanden beschikbaar zijn. Kan jij dit nader verklaren?
Hoi Marcel,

Het zijn toch altijd 2 volle kalender maanden, van daar..............
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Marcel,

Het zijn toch altijd 2 volle kalender maanden, van daar..............

Niet helemaal, wij zijn per 6 september live update's gaan ontvangen, dus september valt af, dan krijg je oktober, dan november is twee volle maanden, dus het statusverbruik zou per 1 december beschikbaar moeten zijn en niet 1 januari.
Hoi Marcel,

Ik hoop het voor je.
Ik ga uit van deze maand, omdat de waardes opnieuw naar je toegezonden zijn.
Dan krijg je 2 volle maanden en dan zou het 1 januari zichtbaar moeten zijn, denk ik
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Marcel,

Ik hoop het voor je.
Ik ga uit van deze maand, omdat de waardes opnieuw naar je toegezonden zijn.
Dan krijg je 2 volle maanden en dan zou het 1 januari zichtbaar moeten zijn, denk ik

Dat zou ook nog wel eens kunnen brandje, ik wacht even af dat moderator joep hierop reageert.
Reputatie 1
Badge +1
Ach, wat maak ik me ook druk om een maandje, dat zou zeuren om het zeuren zijn, joep, het is goed zo, ik zie het statusverbruik in januari wel verschijnen 🙂 topic closed solved.
Hoi Marcel,

Een wijs besluit!
Reputatie 2
Badge +1
@Marcel1970

Zoals Brandje zegt gaan de twee volle maanden inderdaad in op het moment dat de waardes in Toon staan. Omdat die er net pas in staan is de functie pas in januari beschikbaar.

Ik zie het niet als zeuren, maar als een terechte vraag 🙂
Marcel wacht af!
Komt goed!
Badge
Mij Toom werkt niet meer.
Geen bedragen meer Grafiek is leeg.
Hoe is het mogelijk .
Hoi Vera,

Dat is wel erg weinig nadere info!
  • slimme of domme meters
  • Toon al gerest
  • adapter al gerest