Status verbruik verschijnt niet | Eneco Community

Status verbruik verschijnt niet



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

39 Reacties

@Joep

Bedankt voor je reactie. Jammer dat ik dan al geruime tijd betaal voor een product/dienst die niet werkt.

Als ik zo de historie bekijk van het door jou genoemde topic is de deadline al eerder niet gehaald, dus een quick-fix half juli lukt misschien ook niet?
Verder heb ik het vermoeden dat áls de quick-fix snel komt ik daarna alsnog 2 maanden mag wachten tot ik er werkelijk iets aan heb?

Ik zou graag willen dat jullie contact met mij opnemen om het betaalde abonnementsgeld te retourneren tot de live-updates/tarieven/"status verbruik" 
goed werken!

Ook vreemd dat er door Eneco niet proactief is gemeld dat mijn Toon niet goed functioneert, en waarom werkt het bij anderen wel?
Reputatie 2
Badge +1
@Nick18

Ik zorg ervoor dat je vanmiddag gebeld wordt door een medewerker van Eneco Groen Advies.
@Nick18

Ik zorg ervoor dat je vanmiddag gebeld wordt door een medewerker van Eneco Groen Advies.

@Joep, bedankt.

Ik ben vanmiddag inderdaad gebeld door een medewerker van Eneco, hulde!
Het was een duidelijk gesprek, ik hoop dat de problemen z.s.m. verholpen zijn 
ik ben in ieder geval tevreden met de voorgestelde compensatie, prima service op deze manier.
Hoi Nick,

Bedankt voor de terug koppeling. 
Het is voorlopig naar tevredenheid geregeld. 
Nu het belangrijkste nog! Dus helaas nog even afwachten. 
Reputatie 4
Badge

Ik ben vanmiddag inderdaad gebeld door een medewerker van Eneco, hulde!
Het was een duidelijk gesprek, ik hoop dat de problemen z.s.m. verholpen zijn 
ik ben in ieder geval tevreden met de voorgestelde compensatie, prima service op deze manier.
Wist de medewerker geen tijdsbestek te noemen wanneer het probleem opgelost zou kunnen worden? Joep had het over snel, misschien dat de medewerker iets meer wist?
Maar verder mooi dat het financiele gedeelte al goed is opgelost voor je.
@Nick18

Welkom op het forum.
Je Toon heeft dezelfde problemen beschreven in https://"https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/ontbrekende-tarieven-ingeschatte-verbruiken-5814/"topic. Op dit moment staan je tarieven ook niet in Toon. We werken hard aan een oplossing en gelukkig komt deze er snel aan. Ik vraag je nog even geduld te hebben en https://"https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/ontbrekende-tarieven-ingeschatte-verbruiken-5814/"topic in de gaten te houden.


Hoi Joep,

Ik heb dit antwoord nog maar even naar voren gehaald gezien de vorige reactie onder nr 31😕😕
Reputatie 4
Badge
Ik vraag je nog even geduld te hebben en https://"https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/ontbrekende-tarieven-ingeschatte-verbruiken-5814/"topic in de gaten te houden.
Hij moet dan ook dat topic in de gaten houden ;-)

klik
Niet voor niets haal ik het bericht van Joep naar voren.

Nick18 zal die andere topic's dus bekeken hebben en zal die topic's dus niet in de gaten te hoeven houden; hij krijgt vanzelf een reminder via de Email!
Wist de medewerker geen tijdsbestek te noemen wanneer het probleem opgelost zou kunnen worden? Joep had het over snel, misschien dat de medewerker iets meer wist?
Maar verder mooi dat het financiele gedeelte al goed is opgelost voor je.

Ja ik heb wel meer informatie gekregen:

citaat:

Update
Na het installeren van de nieuwe 2.4 versie update zullen de problemen rondom uw status verbruik opgelost zijn. Na een kalendermaand heeft u het maandelijkse overzicht hiervan inzichtelijk. Vervolgens zal na twee kalendermaanden het jaarlijkse verbruik ook ontvangen zijn, zodat u op jaarbasis ook weet hoe u uitkomt met uw energiekosten.

Quickfix
We verwachten dat de problemen rondom de tarieven die u nu niet inzichtelijk heeft in de Toon thermostaat halverwege juli zijn opgelost. Vanaf dat moment zult u kunnen inzien hoeveel kosten u per dag, week en maand heeft gemaakt.


Een behoorlijk duidelijke uitleg. Neemt niet weg dat ik dus nog even moet wachten :(
Nu het belangrijkste nog! Dus helaas nog even afwachten. 

Inderdaad ik moet nog even wachten. Maar tussentijds ben ik tevreden met de toezegging van Eneco en vind ik dat ze dat netjes oplossen.
Maar natuurlijk blijf ik ongeduldig en kan ik eigenlijk niet wachten :p
Hoi Nick18,

En ik neem aan dat je op de aangehaalde topic's een abo hebt, dan wordt je vanzelf gewezen op een wijzing/verandering!
Hoi Nick18,

En ik neem aan dat je op de aangehaalde topic's een abo hebt, dan wordt je vanzelf gewezen op een wijzing/verandering!

Hallo Brandje,

Ik heb of een fout gemaakt met de abo's of het werkt niet, ik heb in ieder geval geen bericht gekregen dat er nieuwe reacties waren.

Eigenlijk ook vreemd dat ik zelf dit forum moet bezoeken om te kijken of er al een oplossing is. Klantenservice blijft angstig stil!
Terwijl ik eerder contact heb gehad met de klantenservice over dit probleem.

En zoals eerlijk gezegd al verwacht: het werkt bij mij nog niet
In dit topic worden een paar verwijzingen gemaakt, als je daar een abo op neemt, krijg je vanzelf een emailtje als een een reactie wordt geplaatst. Niks nieuws uiteraard.
Maar Eneco plaatst ook een reactie als het probleem is opgelost; dus kijk even of je die sites op je abo lijstje hebt staan.
Reputatie 7
Badge +6
@Nick18,

Jammer dat het Status Verbruik nog niet zichtbaar is. De ingeschatte verbruiken zijn uiteindelijk toegevoegd en daarmee zijn we al iets verder. Staat er al wel een verwachting wanneer het Status Verbruik zichtbaar wordt op Toon? Zo ja, dan kan je die verwachting aanhouden.
Sorry voor het ongemak dat het zo is gelopen en zo lang duurt.