Status verbruik (duimpje) verdwenen? | Eneco Community

Status verbruik (duimpje) verdwenen?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

48 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Folkert,

Het werkt nog steeds niet.

Dezelfde melding
Reputatie 7
Badge +6
@Juan

Kun je de laatste update binnenhalen? Gisteren is 3.7.9 vrijgegeven die zou je binnen moeten kunnen halen.
Reputatie 5
Badge +6
Hol Folkert..

Ook na de update hetzelfde probleem.
Reputatie 6
Badge +4
Hier nog steeds een duimpje in het groen.
Reputatie 7
Badge +6
@Juan,

Helaas kunnen we het Status Verbruik niet werkend krijgen, omdat je geen gas van ons hebt. Toon ziet dat er gegevens missen en kan het Status Verbruik niet beschikbaar maken. Sorry voor het ongemak! Een goede reden om gas bij ons onder te brengen..? 🙂 Je kunt ons bellen aangezien we je niet hebben bereikt de vorige keer. Het nummer is 0800-0062.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Danielle,

Dit heeft Folkert vorig jaar aan de praat gekregen. Ik zit nog tot 2020 bij Greenchoice

Folkert is volgensmij bezig om dit te fixen
Reputatie 7
Badge +6
@Juan

Dat heeft Danielle goed gezien, wanneer je gas hebt bij een andere leverancier dan werkt het status verbruik niet, ik heb daar niet naar gekeken, excuses hiervoor!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Folkert, vorig jaar werkte het, en toen had ik ook geen gas bij Eneco. Volgens mij hadden jullie ontdekt dat het aan Toon abo lag. Kan je niet hetzelfde truukje doen?
Sinds de nieuwe update en layout status van versie 3.7.8 is het status gebeuren gecombineerd, dus voor de maand is alleen het bedrag inzichtelijk voor beide energiesoorten op 1 blauwe balk.
Dus zodra 1 weg valt zal de berekening ook mislukken.

Is dat niet wat er nu speelt?
Reputatie 5
Badge +6
Dat zou ik snappen, ik hoop dat er nog uitgelegd kan worden waarom het vorig jaar wel kon, en nu niet.

Wellicht dat jou aanname juist is.

Ik heb pas nog contact gehad met Eneco voor een aanbieding, maar 7ct per kuub verschil met Greenchoice, daar kunnen ze niet tegenop (volgens de verkoop afdeling)

Ook een welkomstbonus van bv 75,00 (zou het verschil redelijk dekken) was niet mogelijk.

Dan houd het op 😞
Dat zal Folkert morgen wel doen.
Vorig jaar, dus met de oude versie, was er wel een aparte balk voor gas en stroom.
En nu staat de software die vroegere aanpassing kennelijk niet toe.
Reputatie 5
Badge +6
Jammer dat Danielle of Folkert niet meer reageert, op mijn laatste vraag:@

Klopt het wat Brandje aangeeft?
Hoi Juan,

We houden jouw vraag gewoon ff levendig!
Ik wil uiteraard ook weten of mijn redenering klopt!
Nou Juan kijken of je vandaag een antwoord op je vraag krijgt, want ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het nu zit!
Reputatie 7
Badge +4
@Juan @Brandje

Sorry voor de late reactie. Ik zet dit intern even uit, ik hoop vandaag nog met een antwoord te komen!
Reputatie 7
Badge +4
@Juan

Wij kunnen helaas niet zien wat jij aan de voorkant ziet. Is het mogelijk dat je er een foto van maakt? We zijn er mee bezig 🙂
Reputatie 5
Badge +6
@DeniseMR, ik heb een foto geplaatst bij de 2e post van deze pagina.
Reputatie 7
Badge +4
@Juan @Brandje

Ik heb even geschakeld met de softwarebeheerders en niet zulk goed nieuws voor jou in dit geval. Helaas wordt het ingeschat verbruik vanaf 3.7.9 niet meer ondersteund als er enkel gas of elektra wordt afgenomen.
Dat was mijn gedachte gang dus ook!
Mooi dat het nu bevestigd is; niet mooi voor Juan.
Reputatie 5
Badge +6
Jammer ja, maar hoe gaan jullie dit in de toekomst doen?

Voor andere niet volledig Eneco mensen bijvoorbeeld.

Jullie verkopen toon, ook aan niet Eneco klanten, daar werkt het apparaat dan toch half?
Nou dat is nog al simpel.
Geen abo energie met Eneco; dan ook geen werkende status pagina.

Hier zie je wat wel werkt in zo'n situatie:

Reputatie 5
Badge +6
He Brandje,

Bedankt.. ik zie nu dat je als Niet Eneco klant, nu ook gewoon gebruik kan maken van Toon Zon.
Dat was eerst niet mogelijk, en ook het is abo van 4,95 naar 3,5 gegaan.

Werken de volgende dingen dan ook nog, zonder Eneco als leverancier?
- Weer en verkeer
- Dit forum

Dat was destijds de reden om naar Eneco te gaan (voor stroom)

Wellicht dat ik nu volledig naar Greenchoice kan (Eneco is niet de voordeligste helaas)
Juan wrote:

He Brandje,

Werken de volgende dingen dan ook nog, zonder Eneco als leverancier?
- Weer en verkeer
- Dit forum

Het Weer behoort tot het abo ad €3,50 en zal dus ook werken.
Dit forum zit gekoppeld aan je energiecontract met Eneco.
Dus ik ga er van uit dat je alleen nog als gast dit topic kan bekijken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen