Status verbruik beschikbaar vanaf undefined | Eneco Community
beantwoord

Status verbruik beschikbaar vanaf undefined

• 4 december 2014
  • 47 reacties
  • 736 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

47 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Wimmie,

Bedankt weer voor het uploaden van de foto's.
De software-update is voor je beschikbaar op Toon. Ook heb ik je probleem weer aangekaart. Sorry voor het ongemak dat je er al een tijd last van hebt.
Reputatie 1
Badge +1
@DvR,

We hebben dit opgelost voor je. Als het goed is werkt het Status Verbruik nu naar behoren.
Klopt dat?

Helaas Danielle, het klopt nog niet. Als ik bv. het verbruik van week 50 aan klik dan wordt het balkje van week 50 donker en wijst het pijltje van het verbruikschermpje naar week 49 en als ik week 49 aan klik wijst wordt week 49 donkerder en wijst het pijltje van het verbruikschermpje naar week 48.
Reputatie 1
Badge +1
@DvR,

We hebben dit opgelost voor je. Als het goed is werkt het Status Verbruik nu naar behoren.
Klopt dat?

Helaas Danielle, het klopt nog niet. Als ik bv. het verbruik van week 50 aan klik dan wordt het balkje van week 50 donker en wijst het pijltje van het verbruikschermpje naar week 49 en als ik week 49 aan klik wijst wordt week 49 donkerder en wijst het pijltje van het verbruikschermpje naar week 48.

Sorry Danielle, misschien reageer ik iets te snel. Ik had mijn Toon software nog niet geupdate.
Dat ben ik nu aan het doen.
Reputatie 1
Badge +1
@DvR,

Klopt dat?

Sorry Danielle, misschien reageer ik iets te snel. Ik had mijn Toon software nog niet geupdate.

Na het updaten van de software voor mijn Toon blijft het scherm nu al minuten lamng hangen op het Eneco logo.
Reputatie 1
Badge +1
@DvR,

Klopt dat?

Na het updaten van de software voor mijn Toon blijft het scherm nu al minuten lamng hangen op het Eneco logo.

Inmiddels heb ik alle nieuwe software geïnstalleerd, zowel op mijn Toon als op mijn Samsung Tab3 en alles draait weer.
Alleen de fout van het weektotaal op mijn tablet blijft.
Als ik week 50 aanklik wordt het staafdiagram van week 50 donkerder en geeft het schermpje wel het resultaat van week 50 aan, maar verwijst het schermpje naar week 49.Ddat gebeurd ook bij de andere weken zie mijn vorige schermafdrukken
Reputatie 7
Badge +6
@Wimmie

Dit probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.
Reputatie 1
Badge
@Peer79 en @Hazet,

We hebben een fix uitgevoerd, als het goed is zou de melding undefined niet meer zichtbaar moeten zijn en is het Status Verbruik overzicht zichtbaar. Klopt dat?

@Danielle

Ik krijg dezelfde melding sinds ik vorige week de Toon naar de fabrieksinstellingen heb gezet wekens foutieve data. Is het mogelijk om deze gegevens naar mijn Toon te pushen?

Bij voorbaat dank,

Serge
Reputatie 7
Badge +6
@Dekster,

We hebben het opgelost voor je. Kun je nagaan of het Status Verbruik goed zichtbaar is?
Het werkt. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan! 😃
Reputatie 1
Badge
@Danielle

Helaas krijg ik nog steeds deze melding.

Gr.

Serge
Reputatie 1
Badge +1
@DvR,

Klopt dat?

Danielle
Helaas werkt nog niet alles naar behoren.
Ik heb alle software opnieuw geladen, Toon versie 2.9.15 App versie 1.3 voor mijn Samsung Tab3.
De weektotalen van de slimme stekkers zijn nog steeds niet in orde.
Ze worden pas bijgewerkt als je uitlogt en weer opnieuw inlogt.
Zoals je kunt zien in de afbeeldingen zou ik op een totaal over de eerste drie dagen van week 50 uit moeten komen op 3,25 kWh (1,08 + 1,05 + 1,12) maar het scherm, los van het feit dat het naar de verkeerde week wijst, geeft aan dat het verbruik over de eerste 3 dagen van week 50 1,12 kWh.
Dit laatste is het verbruik van Wo. 10-12-2014
Reputatie 1
Badge +1
@DvR,

Klopt dat?

Danielle
Ik had de onderstaande reactie op een andere plaats geplaatst en misschien heb je die wel gelezen maar voor alle zekerheid hierbij nogmaals maar dan op de juiste plaats.

Helaas werkt nog niet alles naar behoren.
Ik heb alle software opnieuw geladen, Toon versie 2.9.15 App versie 1.3 voor mijn Samsung Tab3.
De weektotalen van de slimme stekkers zijn nog steeds niet in orde.
Ze worden pas bijgewerkt als je uitlogt en weer opnieuw inlogt.
Zoals je kunt zien in de afbeeldingen zou ik op een totaal over de eerste drie dagen van week 50 uit moeten komen op 3,25 kWh (1,08 + 1,05 + 1,12) maar het scherm, los van het feit dat het naar de verkeerde week wijst, geeft aan dat het verbruik over de eerste 3 dagen van week 50 1,12 kWh.
Dit laatste is het verbruik van Wo. 10-12-2014
Reputatie 1
Badge
@Dekster,

We hebben het opgelost voor je. Kun je nagaan of het Status Verbruik goed zichtbaar is?

Hoi @Danielle

Nog geen info te zien op mijn toon.

Gr.

Serge
Ik heb ook de undefined status error 😞 ik dacht dat lost zichzelf op.
Wat kan ik doen om het op te lossen?
Reputatie 7
Badge +6
@Dielessen,

Toon is net geplaatst en je ziet het Status Verbruik in januari voor het eerst. Het is verwarrend omdat jij ook de melding 'undefined' krijgt, maar je hoeft enkel af te wachten.
Ok dank je wel.
Reputatie 1
Badge
@Danielle @folkert

Goede avond, was er ondertussen al meer info over het probleem " status bekend vanaf undefined"?
Dit is naar mijn mening de meest belangrijke info die ik op de Toon kon vinden en vanaf het moment dat ik de toon op 05-12-2014 naar de fabrieksinstellingen heb terug gezet zie ik deze foutmelding in plaats van de info die ik voorheen zag over het verbruik ten aanzien van de verwachting van Eneco.

Bij voorbaat dank voor een snelle oplossing voor dit probleem,

Serge
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Serge,

Na de fabrieksreset zou er bij jou eigenlijk 'Status Verbruik beschikbaar vanaf januari' moeten staan. Januari is veranderd naar 'undefined', wat een bug is. Toon heeft na een fabrieksrest weer even de tijd nodig om alle gegevens te verwerken, ook om de verbruiken te meten en daar het Status Verbruik van te maken. Op 1 januari is het Status Verbruik beschikbaar voor je.
Reputatie 1
Badge
@danielle,

Hoi Danielle,

hartelijk dank voor de uitleg.
ik zal wachten tot begin volgend jaar.

met vriendelijke groeten,

Serge
Goedemiddag,

Bij mij geeft de Toon ook bij mijn status verbruik undifined aan. Ik heb laatst een software update uitgevoerd maar deze mocht niet baten.
Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
@Laurat,

Welkom op het forum en bedankt voor de melding.
We gaan ermee aan de slag om snel weer je Status Verbruik te laten zien. Binnen enkele dagen is dat weer zichtbaar op Toon.

Fijne jaarwisseling!