Status verbruik beschikbaar vanaf undefined | Eneco Community
beantwoord

Status verbruik beschikbaar vanaf undefined

• 4 december 2014
  • 47 reacties
  • 736 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 6 reacties
Afgelopen dinsdag heeft Danielle als het goed is mijn gegevens nog een keer naar Toon gestuurd, 's avonds heb ik Toon een reset gegeven, maar het bovenstaande probleem blijft.

Is er iets wat er nog gedaan kan worden?
icon

Beste antwoord door Danielle 5 december 2014, 11:03

@Peer79 en @Hazet,

We hebben een fix uitgevoerd, als het goed is zou de melding undefined niet meer zichtbaar moeten zijn en is het Status Verbruik overzicht zichtbaar. Klopt dat?
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

47 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Peer79,

Jammer dat dat niet heeft geholpen. We gaan er verder mee.
Zou je de software-update op Toon willen uitvoeren? Wie weet wordt er dan iets aangepast in het Status Verbruik. Ik verneem graag of dat zo is.
Dankjewel!
Ik had nog geen envelopje en handmatig kon ik nog nergens op klikken.
Zelf ben ik over een uur thuis, ik zal kijken of de software update dan klaar staat?
Reputatie 7
Badge +6
Ondertussen zal inderdaad het bericht op Toon zichtbaar zijn dat er een nieuwe software-update is.
Helaas, de update heeft niet geholpen.
Ik heb de stekker bij de ketel er al uit gehaald, en na een herstart nog steeds hetzelfde probleem.
Is er nog iets wat gedaan kan worden?
Badge
Bij mij doet hetzelfde probleem zich voor. Dacht eigenlijk dat het kwam omdat ik nog maar net 2 weken on line ben. Na de laatste update is er niets veranderd, wat dat betreft.
Reputatie 7
Badge +6
@Peer79 en @Hazet,

We zijn er verder mee bezig. Ik kom erop terug zodra ik er meer over weet.

@Hazet, zou je voor ons de toegang klantenservice aan willen zetten bij Menu > Klantenservice? Dan kunnen we achter de schermen onderzoeken waar het mis gaat. Dankjewel!
Badge
Inmiddels aangezet..
Reputatie 7
Badge +6
@Peer79 en @Hazet,

We hebben een fix uitgevoerd, als het goed is zou de melding undefined niet meer zichtbaar moeten zijn en is het Status Verbruik overzicht zichtbaar. Klopt dat?
Meteen gecontroleerd en JAAAAA het werkt.
wat een super support.. thnx
Badge
Prachtig!
Dank, dank, dank !!
Zo weer 2 tevreden Toon gebruikers er bij!
Op naar een goede besparing!
Badge
Rest mij nog 1 vraag: Dat pijltje, helemaal boven in het scherm...
Ach, dat pijltje staat er bij mij ook!
Is toch logisch met een week temperaturen rondom het vriespunt..........
Morgen loopt de temperatuur op en je gebruikt minder gas, moet je zien hoe snel dat weg is.
Ik loop daardoor bij het gas nu 6 € achter; dus dat zal bij mij ook nog wel een weekje duren..............
Badge
Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen met mijn € 4,00 ..
Kijk dat bedoel ik dus!
Gewoon niet opletten verder; het moet je niet gaan beheersen!!
Vergeet niet dat mijn jaarverbruik maar 623 m3 is; dus mijn gepushed jaarverbruik staat dacht ik op rond de 700.
Komt er dan een iets langere koude periode dan loop je gauw uit de pas.
Je moet nu eerst eens de zaak een maand aankijken, liever iets langer en dan beslissen of je in de pas blijft lopen met je voorschot.
Reputatie 7
Badge +6
@Peer79 en @Hazet,

Mooi dat het werkt! De klantenserivcetoegang kunnen jullie uitzetten.
Graag gedaan en jullie ook bedankt natuurlijk! 😃
Reputatie 1
Badge +1
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn reacties over de tablet app, maar zo langzaamaan wordt ik er wel moe van om iedere keer weer tegen fouten aan te lopen met de meetresultaten.
De weektotalen zijn nog steeds niet verholpen in de nieuwe versie en is er weer een probleem bijgekomen.
Als ik in het ene scherm op het weekresultaat van week 49 druk wijst de pijl naar week 48 en geeft de resultaten van week 49. (zie Screenshot_2014-12-08-01)
Dit is een structureel probleem want zie maar wat er in het volgende scherm gebeurd.
In Screenshot_2014-12-08-02 geeft week 47 een resultaat van 8,85 kWh en in Screenshot_2014-12-08-02 zou het resultaat voor week 47 9,38 kWh zijn.
Ook hier is de oorzaak gelegen in het feit dat de verkeerde waarde bij de verkeerde kolom staat.
Wanneer kan ik nu eindelijk eens op de juiste gegevens vertrouwen?
Heb je dit topic terug gelezen?
De versie op de iPad kan crashen; over 5 dagen komt een nieuwe versie.
Sluipverbruik niet gebruiken anders komt er ook een crash.

Vrijwel iedereen is hier geholpen door de App te verwijderen en opnieuw te installeren, dus.............
Reputatie 1
Badge +1
Beste Brandje,

Bedankt voor je snelle reactie maar het gaat in dit geval niet om een iPad maar om de app op mijn Samsung Tab2, Tab3 of Tab4 en het probleem over de weektotalen speelt al van maanden geleden.
Beste Brandje,

Bedankt voor je snelle reactie maar het gaat in dit geval niet om een iPad maar om de app op mijn Samsung Tab2, Tab3 of Tab4 en het probleem over de weektotalen speelt al van maanden geleden.

Tja helaas had je dat niet vermeld en ik gokte het dus...........
Heb je de App wel al eens verwijderd?
Heb je ook de nieuwste update voor je Toon al gehad; dus 2.9.15?
Hier heb ik ook nog geen inzicht; status verbruik beschikbaar vanaf undefined, zou vanaf 2 december zichtbaar moeten zijn!?
Reputatie 1
Badge +1
Beste Brandje,

Tja helaas had je dat niet vermeld en ik gokte het dus...........
Heb je de App wel al eens verwijderd?
Heb je ook de nieuwste update voor je Toon al gehad; dus 2.9.15?

Dat had ik inderdaad niet vermeld en ik zal mijn App eens verwijderen en weer opnieuw installeren.
De nieuwste update van Toon heb ik ook nog niet.
Wordt vervolgt
Hier heb ik ook nog geen inzicht; status verbruik beschikbaar vanaf undefined, zou vanaf 2 december zichtbaar moeten zijn!?

Sinds wanneer heb je Toon?
Zie je wel wat je verbruik is?
Misschien moet jouw geschatte jaarverbruik nog gepusht worden.............?
Reputatie 1
Badge +1
Vanmorgen mijn Toon App opnieuw op mijn Samsung Tab3 geïnstalleerd en het probleem van de verkeerde aanwijzing van het weekverbruik blijft.
Als ik in mijn voorbeeld het weekverbruik van week 49 aan klik, verwijst het schermpje naar week 48 en geeft de resultaten van week 49 aan.
Dit probleem doet zich volgens mij alleen maar voor als het scherm niet helemaal gevuld is met staafdiagrammen. In een scherm dat volledig gevuld is met staafdiagrammen doet zich dat probleem niet voor.
Reputatie 7
Badge +6
@DvR,

We hebben dit opgelost voor je. Als het goed is werkt het Status Verbruik nu naar behoren.
Klopt dat?