Status verbruik | Eneco Community
beantwoord

Status verbruik

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Sinds jan geeft de toon geen status van gebruik aan. Ook na de recente update geen verandering. Kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door ChantalS 3 april 2018, 16:22

Sinds jan geeft de toon geen status van gebruik aan. Ook na de recente update geen verandering. Kan dit verholpen worden?

@Tineke
Wat leuk dat je het forum gevonden hebt. Ik heb je geschatte jaarverbruik handmatig toegezonden. In de loop van de dag zal je ingeschat verbruik weer zichtbaar moeten zijn.

Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het graag.

Groetjes,
Chantal
Bekijk origineel

67 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Dan dien het jaarverbruik opnieuw gepushd te worden naar Toon. Dit komt vast en zeker morgen goed.
Reputatie 1
Moet ik dan zelf nog contact opnemen?
Moet ik dan zelf nog contact opnemen?

Nee hoor!
Morgen leest een moderator je bericht en pusht het geschatte jaarverbruik naar je Toon en is het opgelost.
Reputatie 1
Dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag en de uitleg
Reputatie 6
Badge +1

@Tineke
Wat leuk dat je het forum gevonden hebt. Ik heb je geschatte jaarverbruik handmatig toegezonden. In de loop van de dag zal je ingeschat verbruik weer zichtbaar moeten zijn.

Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het graag.

Groetjes,
Chantal
Reputatie 1
Hartelijk dank, het staat er weer op.
Had het dus eigenlijk al eerder moeten dgg .
Vriendelijke groet,
Tineke
Mijn Toon geeft sinds vandaag ook geen verbruik meer aan.
Wat moet ik doen ?
Mijn Toon geeft sinds vandaag ook geen verbruik meer aan.
Wat moet ik doen ?

Dit topic gaat over de status pagina op Toon®️.
Bedoel jij nou juist niet dat zowel stroomverbruik en je gasverbruik niet doorkomen op Toon®️.

Dan zou een 30 sec je meteradapter in je meterkast stroomloos maken voldoende moeten zijn om dat te herstellen.

Wil je dat even proberen?
Heb ik gedaan maar heeft helaas geen resultaat.
Heb ik gedaan maar heeft helaas geen resultaat.

Oke, dat is jammer.
Dan is er kennelijk meer aan de hand.
Bv dat je slimme meter in storing staat; ik ga er even vanuit dat je geen domme meters met sensoren hebt?
Eneco kan dat oa controleren of de standen wel binnen komen.
Wacht daar even op.
Dank je wel voor je reactie.
Ik wacht gewoon even af.
Reputatie 5
Badge
@ Sylvia

Wil je je klantnummer aanvullen in je profiel? Als je dit hebt gedaan, kan je dan ook de externe toegang aan zetten op Toon, dan kijk ik met je mee. Dit kan via het menu – Toon Support – Externe toegang klantenservice.

Groet,
Mitchel
Ik ben niet zo slim maar heb kunnen constateren dat het een storing is D03 en dat het waarschijnlijk aan Eneco ligt
Ik ben niet zo slim maar heb kunnen constateren dat het een storing is D03 en dat het waarschijnlijk aan Eneco ligt

Dus Sylvia heb je 2 storingen D03 en je verbruik komt niet binnen. Beiden staan overigens los van elkaar.
Reputatie 5
Badge
@ Sylvia.

Goed dat je de storing hebt geconstateerd. Een D03 storing geeft aan dat er geen verbinding is tussen de Toon en Eneco. Ook heb je een storing met het verbruik op Toon. Zoals Brandje al aangaf, staan deze 2 storingen los van elkaar.

Wil je me een privébericht sturen met jouw klantnummer en/of displaycode. Dit vind je via het menu>instellingen>druk op de pijl naar beneden>productversie.

Groet,
Mitchel
ik voel me met de minuut dommer worden maar hoe stuur ik een prive bericht
ik voel me met de minuut dommer worden maar hoe stuur ik een prive bericht

Ben je “gek”; ik vertel het je even.
Klik bij Mitchel even op zn foto, dan zie je vanzelf de rest.
Nou?? Een makkie toch?
Reputatie 3
Badge +1
En mijn verbruik status is weer verdwenen sinds vanmorgen ! Waarom gebeurd dat zo vaak ?
Reputatie 6
Badge
@Ricardo,

Ik lees dat je status verbruik Hide and Seek aan het spelen is. Ik denk dat ik deze gevonden heb en als het goed is moet je het weer kunnen zien, anders hoor ik het graag.

@sylvia,

Lukt het je anders om je klantnummer aan je profiel toe te voegen?

Groet, Urgel
Reputatie 3
Badge +1
Hoi mijn klantnummer stond al in mijn profiel .
Ik heb Toon net uitgezet en weer aan maar helaas nog steeds geen verbruikstatus !

Gr. Ricardo
hoe kan ik mijn profiel aanvullen met een klantnummer kan nergens vinden hoe dat moet.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @Ricardo

Jouw klantnummer staat inderdaad in je profiel. Ik heb de verbruiken handmatig naar Toon gestuurd. Zijn ze nog niet zichtbaar? Geef dan een seintje en zet de externe toegang tegelijk voor ons open via Menu > Toon Support > externe toegang Klantenservice. Kijken we waar het dan aan ligt.

Fijne dag, Tina
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @sylvia

Om het klantnummer aan te vullen in je profiel klik je bovenin naast de titel Onderwerpen op je profielfoto. Dan ga je naar Mjn profiel > Bewerk profiel > Vul onderin je klantnummer in > Sla wijzigingen op.

Als het niet lukt hoor ik het graag.

Groet, Tina
het is gelukt dank je wel
nu de rest van de problemen oplossen
Reputatie 5
Badge +1
@sylvia

Helemaal top. Wat ik nu zie is dat er geen sprake meer is van een D03 storing omdat ik zie dat Toon verbonden is met Eneco. Klopt dat?

Om het probleem met je verbruik na te kijken zou ik graag in jouw Toon willen kijken. Wil je de externe toegang voor mij aan zetten? Ga dan via Menu > Toon Support > externe toegang Klantenservice (Aan).

Zodra ik meer weet hoor je van mij.

Groet, Tina

Reageer