Startscherm toon app | Eneco Community
vraag

Startscherm toon app

• 16 februari 2019
  • 34 reacties
  • 517 Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

@mpleizr

Het screenshot dat je geplaatst hebt is dat van de normale app of de testapp ? Als het van de testapp is dan wil ik je vragen om ook een screenshot te plaatsen van de normale app met de datum en tijd. Daarnaast ontvangen we ook graag een foto van Toon, gemaakt op hetzelfde tijdstip als de app. Zo kunnen de softwarebeheerders beter onderzoek doen.

Groeten Chantal

Hoi @ChantalS

de foto’s die zijn gemaakt komen van zowel de test release als de officiele app. Probleem gaat hier af en aan. Sinds de laatste release is de app vastgelagen op de beide app’s. De data op toon is wel gewoon correct.

vanaf zaterdag heeft het niet gewerkt tot aan de release van de testapp op maandag. Toen werkte het ongeveer 10min totdat het weer vastliep. Dinsdag en vandaag gaat het af en aan. Dan werkt het weer en na een uur staan ze allebij weer vast?.

vanavond lijkt het weer te werken maar kan dus zo weer omslaan.

omderstaande link verwijst naar mij. Reactie met foto’s van beide app’s met tijdstip als ook een foto van toon gemaakt op dezeldde tijdstip.

heb je zo voldoende feedback 👍

link reactie en foto’s
https://forum.eneco.nl/storingen-en-oplossingen-112/startscherm-toon-app-21056#post213648
Hoi@ChantalS neem aan dat onderzoek nog loopt?. Ben komende twee weken afwezig en hoop dat de app het nu wel blijft doen zodat ik het verbruik op afstand kan monitoren.

je mag de status gewoon in dit topic vermelden, lees 1x per dag het forum door. Mocht toon open gezet moeten worden meldt het dan even dan zorg ik ervoor dat dit dan binnen een dag gereheld wordt
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @mpleizr

Het onderzoek loopt inderdaad nog steeds. Ook heb ik je screenshots/foto's gezien, maar wat zal helpen is een foto van Toon en een screenshot van de app (zelfde tijdstip) waar op beiden de tijd goed te zien is. Nu zien we wel de tijd op de screenshot van de app, maar niet op de foto van Toon. Wil je ons een dergelijke screenshot en foto nog even aanleveren voor het onderzoek? Bij voorbaat dank!

Groet, Urgel
Hoi @Urgel

weet niet of er achter de schermen al wat is aangepast, maar sinds zondagochtend op een kleine korte vastloper na met de aangepaste nieuwe sw loopt alles weer als een zonnetje.

blijf benieuwd wat nou precies het probleem was
Hoi Mark,

Komt dat niet omdat er net een build 63728 was uitgerold? Zelfde versie nr overigens.
Klopt Ton, het leek met deze nieuwe versie even kortstondig goed te gaan. Helaas daarna weer die freeze. Hij doet het nu gelukkig weer
Nou dat is erg fijn Mark, want de komende tijd zal je de App extra vaak op afstand willen gebruiken, denk ik....😏
absoluut Ton, nu toon de weg kwijt is vindt Ik het belangrijk dat de app correct werkt om dit te monitoren.

Reageer