Startscherm toon app | Eneco Community
vraag

Startscherm toon app

Badge +1
Wij hebben toon in ons huis, mijn man en ik dus ook beide de app. Nu blijft het beginscherm van de app al dagen 'stilstaan' op het verbruik en programma van dinsdag. Ik zie dus niet het huidige verbruik of programma. Als je verder in de grafieken zoekt is het wel up to date. Hoe kan dit?

34 Reacties

Dit probleem heb ik hier ook en hebben ze destijds op kunnen lossen. Helaas is sinds de ena laatste update het weer terug. Wat nu precies de oorzaak is geen idee maar op deze manier heb je niets aan de app.

zowe de officiele release als de testapp kennen dit probleem

@moderators kunnen jullie hier voor ons naar kijken. De app ligt hier al vanaf zaterdag plat. Scherm ververst niet

app opnieuw installeren helpt niet. Gaat om beide versies dus ook de testapp

Reputatie 6
Badge +1
Beste @Dedomo

Welkom op het forum! Zou je je display kunnen herstarten door de ketelmodule bij de ketel 30 seconde van de stroom te halen. Als dit niet de oplossing is dan wil ik je vragen om de app te verwijderen en nogmaals te downloaden. Mocht het issue dan nog aanwezig zijn dan wil ik je vragen om de toegang aan te zetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Kan jij ook Toon een reset geven door de ketelmodule van Toon van de stroom af te halen voor 30 seconde.

Groeten Chantal
Hoi @ChantalS helaas heeft deze reset niet de oplossing geboden. Deze had ik gisteravond al gedaan daar ook toon nog steeds niet werkte.

heb in die tijd tot nu toe 2 resets gedaan van de cv adapter en beide apps opnieuw geinstalleerd
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Kan je mij vertellen wat het merk en type van je telefoon is ? Ook ontvang ik graag de softwareversie van de telefoon en of dit issue alleen op deze telefoon zich voordoet of ook meerdere.

Groeten Chantal
Hoi @ChantalS

op deze telefoons draaien de app’s. Geen van allen geven actuele data

Hoofdtelefoon
Apple Iphone X
SW versie: 12.1.4

Apple Iphone 7
SW versie: 12.1.4

Huawei P9
WW Huawei P9 Adroid 8
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr
Er is een melding gemaakt bij de softwarebeheerders. Zodra we meer weten komen we bij je terug.

Groeten Chantal
Top dank je @ChantalS wachten we even op de uitkomst

fijne zondag verder
In mijn Toon-app kon ik geen inhoud meer zien van de onderwerpen in het menu dat je rechts bovenin kon aanklikken (start, grafieken, programma, etc). Als ik daarop klikte kreek ik een blanco scherm te zien. Ik heb de app verwijderd en opnieuw op mijn telefoon gezet. Ik kreeg vervolgens het scherm waarin gevraagd wordt op mijn Toon in Nederland is geïnstalleerd (ik klik op: ja dat klopt). Daarna flitst even heel snel het scherm voorbij waarop een button staat om in te loggen, maar die wordt direct verwisseld door een blanco pagina. Met als gevolg dat ik nu dus helemaal geen gegevens van Toon meer kan zien. Ik zie dus alleen dit onderstaande.
Weet iemand raad?

Oké, dan heb je het over de nieuwe hybride App dus.
Met zijn helaas meer meldingen met blanco schermen.
Heb je klantnummer in je profiel gezet?
Dan een moderator je straks vinden en nader aktie nemen.
Ehm... ik weet niet of mijn klantnummer in mijn profiel staat, ik kan mijn profiel niet vinden. Maar uit het feit dat ik ben ingelogd en mijn volledige initialen vermeld worden ben ik denk ik wel traceerbaar. Dankjewel voor je reactie, ik wacht nader bericht af!
groeten, Sandra
Badge +1
Bij ons heeft de reset geholpen. Dank u
Reputatie 5
Badge +1
@Dedomo

Fijn om te horen dat alles het weer doet. Bedankt voor je bericht.

Groeten,

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@S.M. Klarenbeek

Welkom op de community. Je klantnummer staat in je profiel. Heb je nog steeds last van het probleem met de app? Zo ja, zou je je Toon kunnen herstarten door de stekker van de ketelmodule er 30 seconden uit te halen? De ketelmodule is bij de CV-ketel geïnstalleerd. Als de storing dan nog niet verholpen wil je verzoeken de externe toegang aan te zetten op Toon. Via Menu > Toon Support > externe toegang Klantenservice > Aan. Ik schakel dan de hulp in van de softwarebeheerders.

Van belang is te weten op welk merk en type telefoon de app geïnstalleerd is. Of het om iOs of Android gaat en om welke softwareversie.

Ik hoor graag of de reset geholpen heeft.

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@mpleizr

Een vraag vanuit de softwarebeheerders. Screenshot is uit de testapp. Als je hier problemen mee ervaart adviseer ik je contact op te nemen met jouw contactpersoon bij Quby. Heb je voor mij een screenshot van de officiële Toon app?

Groeten,
Tina
Hoi @ChantalS

hierbij de foto’s van toon zelf als de app. Het probleem speelt alleen bij de app niet op de toon zelf.

Reputatie 3
@mpleizr

Dank voor de screenshots. Ik neem het mee richting de softwarebeheerders. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen laat ik het je direct weten.

Groet, Emel
Bedankt @Emel
Sinds vanmorgen werkt de app opeens weer
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Fijn om te lezen dat alles weer werkt.

Groeten Chantal
Helaas te vroeg gejuicht @ChantalS

Heb nu de laatste sw binnen die vanmorgen is vrijgegeven. Scherm van de app zit wederom vast?.

Reputatie 3
@mpleizr

Heb je het al contact gehad met de contactpersoon van Quby? Ik zie dat het gaat om de test app. Ervaar je het zelfde probleem met de originele Toon app?

Groet, Emel
Hoi @Emel het gaat om beide app’s dus helaas ook de originele. Het gaat nu met tussenposen. 5min vast dan weer up-to-date vervolgens slaat hij weer vast.

Dus er is wel iets veranderd maar nog steeds vaslopers
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

We hebben doorgegeven aan de softwarebeheerders dat het issue weer terug is.

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Het screenshot dat je geplaatst hebt is dat van de normale app of de testapp ? Als het van de testapp is dan wil ik je vragen om ook een screenshot te plaatsen van de normale app met de datum en tijd. Daarnaast ontvangen we ook graag een foto van Toon, gemaakt op hetzelfde tijdstip als de app. Zo kunnen de softwarebeheerders beter onderzoek doen.

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen