Staat geen update | Eneco Community
beantwoord

Staat geen update

• 20 november 2016
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb al meerdere envelopjes met er staat een update klaar maar als ik naar instellingen ga staat er geen update.
Onze versie is nog steeds 3.3.8
icon

Beste antwoord door Brandje 20 november 2016, 13:00

Ik heb al meerdere envelopjes met er staat een update klaar maar als ik naar instellingen ga staat er geen update.

Er zijn reeds meerdere meldingen van gelijksoortige situaties geweest sinds vrijdag; kennelijk ligt de toewijzing via het update ikoontje achter je huidige software even plat.
Je zal zien dat maandag het update ikoontje gewoon verschijnt.
Even geduld nog!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Dit kan voorkomen als er een verbindingsprobleem is met het SC. Heef toon verbinding met het service center?. is er een actieve wifi verbinding

Anders zal morgen een moderator dit bericht ook lezen en deze als nog aan u toewijzen

Er zijn reeds meerdere meldingen van gelijksoortige situaties geweest sinds vrijdag; kennelijk ligt de toewijzing via het update ikoontje achter je huidige software even plat.
Je zal zien dat maandag het update ikoontje gewoon verschijnt.
Even geduld nog!
Reputatie 7
Badge +6
@F.H. van der Hammen

Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de software op je Toon bij te werken. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag verschijnen.