Spontane reboot van mijn nieuwe Toon2 | Eneco Community
vraag

Spontane reboot van mijn nieuwe Toon2

Toon eerste bericht

117 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@competer

Kun je eens kijken bij Menu > Toon Support, of daar de externe toegang klantenservice aan staat? De toegang Toon op afstand staat aan zodat je gebruik kan maken van de Toon app.
Badge +1
@Folkert

Gevonden, en staat nu aan.
Reputatie 5
Badge
@competer

Bedankt voor het doorgeven.

Ik hou je op de hoogte.

Groet,
Mitchel
Badge +1
Hallo moderators!

Afgelopen weekend heb ik weer enkele reboots geconstateerd.
Tijdens de F1 Grandprix zeker 2x

Graag een strukturele oplossing of een toezegging wanneer het is opgelost!
Reputatie 7
Badge +6
@competer

In de eerstvolgende update is er een fix hiervoor. We hopen deze op korte termijn uit te rollen.
Badge +1
Folkert wrote:

@competer

In de eerstvolgende update is er een fix hiervoor. We hopen deze op korte termijn uit te rollen.

Als ik iets moet testen, laat maar weten!
Reputatie 7
Badge +6
@competer

Wanneer de uitrol start, dan zit je bij de eerste groep, uiteraard horen we graag je bevindingen!
Reputatie 6
Badge +2
Folkert wrote:

Wanneer de uitrol start, dan zit je bij de eerste groep, uiteraard horen we graag je bevindingen!

Dit triggert mij. Je mag hier ook best een nieuw topic voor openen. Maar het lijkt erg rustig de laatste tijd qua ontwikkelingen. 4.19.10 is al een tijdje live en dat was alleen een fix voor de flatliners. Als ik me niet vergis staat de ontwikkeling plotseling wat langer stil. Heeft dat dan te maken met deze wifi bug die onderzocht moest worden?

En hoe staat het met de verwachte nieuws over ontwikkelingen op de Toon die schijnbaar in oktober zouden worden vermeld? Hoe staat het met die roadmap die wel of niet gedeeld zou worden?
Reputatie 5
Badge
@thehognl

Nieuwe ontwikkelingen op Toon laten op dit moment nog even op zich wachten. Iedereen wordt ervan op de hoogte gebracht zodra er meer bekend is. Of er een roadmap gedeeld wordt, kan ik niet beloven. Dit is iets tussen de softwarebeheerder en Eneco. We doen ons best om zoveel mogelijk informatie vrij te geven, maar meer kan ik er op dit moment niet over zeggen.

Groet,
Mitchel
Reputatie 6
Badge +2
Mitchel wrote:

Iedereen wordt ervan op de hoogte gebracht zodra er meer bekend is.

Dit is een zin die men gebruikt als er een storing is. 🙂 "Als er meer bekend is over de oorzaak dan wordt iedereen op de hoogte gebracht."

Volgens mij is er allang meer bekend maar bedoel je als er meer verteld mag worden in dit geval 🙂
Reputatie 5
Badge
@thehognl

Ik snap dat je die aanname doet hoor, maar wij weten eerlijk gezegd evenveel als jij op dit moment over nieuwe ontwikkelingen op Toon. Het klinkt heel cliche, maar we brengen inderdaad iedereen op de hoogte zodra wij ook meer weten 😉.

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +3

.... maar wij weten eerlijk gezegd evenveel als jij op dit moment over nieuwe ontwikkelingen op Toon. Het klinkt heel cliche, maar we brengen inderdaad iedereen op de hoogte zodra wij ook meer weten 😉.

Groet,
Mitchel

@Mitchel,

De Eneco groep is eigenaar van Quby toch? Hoe moeilijk is het om iemand van het webteam te laten aanschuiven bij de product development meetings bij Quby?
Dan heb je altijd alle info uit de eerste hand toch?

Is maar een idee....

Met vriendelijke groeten,

Toonz
Reputatie 6
Badge
@Toonz

De organisatiestructuur binnen De Eneco groep is volgens mij een onderwerp welke niet in dit topic of welk ander besproken hoeft te worden 🙂.

Als we het hebben over nieuwe ontwikkelingen, doel je hiermee dan op de verbeterideeën welke we bij jullie hebben verzameld? Hier zijn we nog steeds mee bezig, maar dat vordert. Mocht hier meer over bekend zijn, dan schreeuwen we het vol vreugde van de daken in het topic Jullie wensen en/of ideeën, hoe staat het ermee

Groet, Urgel
Badge +1
Ik heb in het afgelopen uur 4 spontane reboots gecontroleerd. En ik ben nog maar een uur thuis.

Kunnen jullie kijken wat er mis is met mijn Toon2
Badge +1
@folkert Ik heb vandaag nieuwe software ontvangen

Lost dit het spontane reboot issue op?

Reputatie 5
Badge +1
@competer

Helaas zit de fix nog niet in deze update. Ze zijn het nog steeds aan het onderzoeken. Heb je sinds 29-10 nog reboots gehad? Zet aub de externe toegang Klantenservice weer aan dan geef ik het weer aan ze door.

Fijne avond.

Tina
Badge +1
TinaC wrote:

@competer

Heb je sinds 29-10 nog reboots gehad? Zet aub de externe toegang Klantenservice weer aan dan geef ik het weer aan ze door.

Tina

Ja. Meerdere reboots gecontroleerd

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen