Software update toon loopt vast | Eneco Community
beantwoord

Software update toon loopt vast

• 13 augustus 2018
  • 90 reacties
  • 1405 Bekeken

Toon eerste bericht

90 Reacties

Vandaar dat ik meldde dat er nu weer een update getest wordt. De vorige bug fix was dus helaas bij sommige onvoldoende.

Gelukkkig ben jij dus nu nog even “gered” met een relatief simpele reset handeling. ?
Reputatie 2
Badge +2
Het nadeel is, ik had het pas met deze update.
Klopt, dat hebben meerdere. ?
Vandaar de nu aankomende bugfix om dat (weer) te fixen.
Badge
Meteradapter opnieuw koppelen werkt slechts tijdelijk, heb ik namelijk ook gedaan en ondertussen loopt TOON weer dagelijks vast. Dit probleem heb ik nooit eerder gehad, kan de oude softwareversie niet teruggezet worden?
Reputatie 7
Badge +9
Meteradapter opnieuw koppelen werkt slechts tijdelijk, heb ik namelijk ook gedaan en ondertussen loopt TOON weer dagelijks vast. Dit probleem heb ik nooit eerder gehad, kan de oude softwareversie niet teruggezet worden?

Controleer eerst eens of je de update van vandaag al kan binnen. Daarin zit namelijk de daadwerkelijke fix.
Badge
Er was vanochtend nog geen update binnen ?
Reputatie 2
Badge +2
Hier was gisteren al een update. Hoop dat dese het issue verhelpt.
@Marcel070 anderd even op een mod wachten.
Reputatie 7
Badge +9
Er was vanochtend nog geen update binnen ?

Wel gekeken bij menu >> instellingen >> software?

Mocht die dan ook nog niet komen, dan kan je om voorrang vragen in dit topic

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109
Reputatie 7
Badge +2
Beste @Marcel070 ,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke dag een reset moet doen. Gelukkig zit in de nieuwste software 4.19.10 de oplossing verwerkt. Op dit moment ontvangen alleen de testers nog de nieuwste update. Mocht er een bug zitten in de nieuwste software dan wachten we met het uitrollen van de software naar de overige gebruikers.

Je ontvangt de update zodra deze aan je toegekend kan worden.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge +2
@ChantalS ben ik een tester dan???
Reputatie 7
Badge +9
Beste @Marcel070 ,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke dag een reset moet doen. Gelukkig zit in de nieuwste software 4.19.10 de oplossing verwerkt. Op dit moment ontvangen alleen de testers nog de nieuwste update. Mocht er een bug zitten in de nieuwste software dan wachten we met het uitrollen van de software naar de overige gebruikers.

Je ontvangt de update zodra deze aan je toegekend kan worden.

Groeten Chantal

Verklaar je nader @ChantalS ? Meerdere gebruikers hebben 4.19.10 gisteren ontvangen? :)
Zie: https://forum.toon.nl/software-updates-26/nieuwe-sw-4-19-10-2385
Reputatie 2
Badge +2
@mAiden zoals ik reeds al vroeg..
Lees je wel alle reacties? Valt me op in dit topic als ik resheer dat jij 5 min later hetzelfde reageert..
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden zoals ik reeds al vroeg..
Lees je wel alle reacties? Valt me op in dit topic als ik resheer dat jij 5 min later hetzelfde reageert..

Ik ben gewoon snel met reageren. 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Ja maar niet met lezen. En dat is best hinderlijk... dus lees evem voot je reageert want vaak staat er al wst jii ook al zegt 🙄
Reputatie 7
Badge +2
@mAiden ,

Dat komt omdat jij je al een tijd geleden hebt aangemeld om veldtester te worden. Als een van de laatste 😉
Je staat daarom alvast in de eerste uitrolgroep voor de nieuwste updates. Net als de overige testers.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +2
@xsjlo

Ook jij staat in de eerste groep. De reden hiervan dat kan ik niet achterhalen zo. Maar het klopt dat ook jij als een van de eerste de updates krijgt.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +9
Ja maar niet met lezen. En dat is best hinderlijk... dus lees evem voot je reageert want vaak staat er al wst jii ook al zegt 🙄

Dan negeer je in vervolg mij reactie. Nu weer terug ontopic..

@mAiden ,

Dat komt omdat jij je al een tijd geleden hebt aangemeld om veldtester te worden. Als een van de laatste 😉
Je staat daarom alvast in de eerste uitrolgroep voor de nieuwste updates. Net als de overige testers.

Groeten Chantal

Dat is ook een gebed zonder einde Chantal.. Het rolt, al zij het niet snel, dat process rolt 😉

Kijk nu ontstaat er verwarring.
En ik begin nu te begrijpen dat er buiten de veldtesters om gister met voorrang enige niet testers/veldtesters deze update ook hebben gekregen, omdat die geklaagd hadden over flatlines.

Zou dat het misschien zijn?
Er zijn namelijk veldtesters die versie 4.19.10 nog niet eens hebben.....
Reputatie 7
Badge +9

Kijk nu ontstaat er verwarring.
En ik begin nu te begrijpen dat er buiten de veldtesters om gister met voorrang enige niet testers/veldtesters deze update ook hebben gekregen, omdat die geklaagd hadden over flatlines.

Zou dat het misschien zijn?
Er zijn namelijk veldtesters die versie 4.19.10 nog niet eens hebben.....

Helemaal mee eens Ton. Volgens mij is er weer sprake van gigantische mis communicatie omtrent de uitrol. Is er maandag een go / no go moment geweest, blijkbaar was dat een go. Waardoor gisteren de uitrol is begonnen.
Reputatie 7
Badge +2
@Brandje ,

ik kan de verwarring heel goed begrijpen. Het is namelijk zo dat in de eerste groep alleen testers mogen zitten . Het is mogeijk dat er inderdaad klanten onterecht voorrang hebben gekregen. Dit mag echt pas nadat de uitrol van de tweede groep gedaan is. Ik zal dit intern nog uitzetten voor in de toekomst.

Groeten Chantal
Dank je Chantal!
Want nu denken andere leden natuurlijk, hè waarom ik niet. Verwarring alom dan.
Reputatie 5
Badge +5
Maar blijft voor mij de vraag, waarom heb ik nog steeds die update 4.19.10 niet ontvangen??
Reputatie 7
Badge +2
@HvM

Dat komt omdat de update in gedeeltes wordt uitgerold. Op dit moment is de update alleen voor de eerste groep beschikbaar.

Groeten Chantal
Hoi Chantal,
Harro is veldtester voor Toon1 en had de update al lang moeten hebben. Op ons Quby platform komt daar ook helaas geen antwoord op.
Ik krijg ‘m voor de Toon1 namelijk ook niet binnen.
Reputatie 7
Badge +2
@HvM @Brandje

De softwareontwikkelaar is op dit moment de software aan het toekennen. Bij deze kan ik bevestigen dat jullie beide de nieuwste software klaar hebben staan.

Reageer