Sluipverbruik Toon op Tablet | Eneco Community
vraag

Sluipverbruik Toon op Tablet

@Toon team, ik vroeg mij af, hoe kan dit?
Hetzelfde Sluipverbruik met verschillende prijzen. Het wordt tijd voor een nieuwe Toon op tablet update, misschien...

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

21 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Beste Berny,

Hele goeie vraag! We gaan dit voor je onderzoeken. Zodra ik meer weet, kom ik er hier op terug.

Groet,
Denise
Dankjewel Denise.
Reputatie 7
Badge +5
@Berny

Ik heb wat data opnieuw naar je Toon verstuurd. Zou je morgen de app kunnen verwijderen om hem vervolgens weer te installeren? Ik ben benieuwd of je hierna nog hetzelfde ziet.
Hoi Denise,

Dat doe ik, maar het zal nog een week duren tot dat voldoende data verzameld wordt om twee weken te kunnen vergelijken.
Dan kom ik hierop terug. Bedankt
Hallo Denise,
Na een week vergelijking heb ik precies hetzelfde plaatje. 63W, €109 vs €111 met €0 besparing.
Ik heb de app nog niet opnieuw geïnstalleerd omdat ik benieuwd was als de data dat jij verstuurd hebt, het verschil zoude maken. Wat voor data heb je verstuurd? Zijn de tarieven weer omhoog gegaan?

Ik ga nu de app opnieuw installeren om te kijken als het over een week toch anders is.
Reputatie 7
Badge +5
Dag Berny,

Jammer dat je nog hetzelfde ziet. Ik ben benieuwd of het herinstalleren wel helpt. Alle data met betrekking tot je klantgegevens (dus ook je huidige tarieven) heb ik opnieuw verstuurd. Ik lees graag je bevindingen terug!
Hallo Denise,

Dit is mijn resultaat na de app herisnstallatie...
En wat mij ook opgevalt is dat na de nieuwe app installatie, de tijd van mijn gasverbruikgrafiek wordt weergegeven per :55 min, ipv :00.
Ik zie niet echt een verbetering door het herinstalleren.
Reputatie 7
Badge +5
Dankjewel voor de terugkoppeling, Berny. Ik stuur je bevindingen door naar onze softwarebeheerders. Zodra er meer bekend is, laat ik het weten. Zou je hiervoor de externe toegang nog aan willen zetten?
Dankjewel Denise.
Ben ik nou de enige met dit soort bugs?
Reputatie 7
Badge +5
@Berny

Dat zou ik even moeten navragen, maar ik heb dit persoonlijk nog niet eerder gezien. Vergeet je de externe toegang niet aan te zetten?
@Denise,

Hij staat vanaf nu aan.
Reputatie 7
Badge +5
@Berny

Bij ons helaas niet. Wil je het nogmaals proberen?
Mijn excuses Denise. Ik had de lokale toegang aangezet. De klantenservice toegang staat nu aan. Sorry.
Reputatie 7
Badge +5
@Berny

Geen probleem!
@Denise,

Mag de klantenservice toegang weer uit?
Reputatie 5
Badge +3
Berny,
Denise is momenteel op vakantie. Ik weet niet of zij nog iets voor je laat uitzoeken op dit moment.
Ik heb haar gevraagd je volgende week te informeren!
Dat weet ik ook niet Kelly. Na dat ik de klantenservice op haar verzoek aan heb gezet, heb ik niks meer gehoord/ gelezen, 6 dagen geleden...
Bedankt voor jou reactie.
Nog steeds geen reactie vanuit de Toon team. De klantenservice is nog steeds aan...
Reputatie 7
Badge +5
@Berny

Sorry voor mijn late reactie. Het laatste wat ik heb vernomen, is dat het nog steeds in onderzoek is. Ik neem opnieuw contact met ze op om te vragen of er al een update is. Zodra ik meer weet, krijg je het hier te lezen.
Reputatie 7
Badge +5
@Berny

Ik heb zojuist een reactie van de ontwikkelaars ontvangen. Het gaat om een synchronisatie fout tussen Toon en de tablet. Momenteel verrichten we geen werkzaamheden aan de app en ben jij de enige met dit probleem, waardoor we hier op dit moment niks aan kunnen doen. Ik hoop dat je hier op korte termijn geen last meer van hebt.