Slimme stekkers bedienen via App niet meer mogelijk | Eneco Community
vraag

Slimme stekkers bedienen via App niet meer mogelijk

• 21 juni 2019
  • 86 reacties
  • 3066 Bekeken

Toon eerste bericht

86 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
@J. Booij @HJR

Ontbreekt het schuifje alleen bij elektra of ook bij gas? Komen de verbruiken laatste tijd goed binnen? Zien jullie wel de eurowaardes op de Toon zelf?

Groet,

Folkert

Hallo Folkert,
Gegevens komen gewoon binnen.
Schuifje op de Toon is er ook.
Op de App zie je heel snel het schuifje en is direct weg zowel bij gas als electra.
Grt Hans
Reputatie 7
Badge +6
@J. Booij & @HJR

Dank voor jullie antwoorden, ik heb het doorgegeven en we gaan er verder mee aan de slag!
Reputatie 3
Badge +3
@J. Booij & @HJR

Dank voor jullie antwoorden, ik heb het doorgegeven en we gaan er verder mee aan de slag!

@Folkert
Hallo,
Heb vandaag div. malen gekeken maar het schuifje watt / € werkt weer zoals het hoort.
Laat het wel weer weten mocht het toch terug komen. Grt Hans
Reputatie 4
Badge +3
@J. Booij & @HJR

Dank voor jullie antwoorden, ik heb het doorgegeven en we gaan er verder mee aan de slag.

Na de update 5.9.6 is alles weer zoals het was.
€ teken is weer zichtbaar!
Gr. Jan
Reputatie 6
Badge +1
@J. Booij @HJR

Bedankt voor de reactie. Het is doorgegeven aan de softwarebeheerders.

Groeten Chantal
Reputatie 4
Badge +3
Vandaag is het € teken weer verdwenen. (op de app)
Na update 5.9.6 was hij even terug.
Kumnen jullie er weer naar laten kijken?
Reputatie 4
Badge
@J. Booij

Bedankt voor het melden. Ik geeft het door aan de softwarebeheerders. Zodra ik een reactie krijg laat ik het je weten.

Groet, Emel
Reputatie 4
Badge

@HJR

Fijn om te lezen dat het schuifje weer zichtbaar is! Ik verwacht inderdaad dat op de achtergrond een aanpassing gedaan is. De softwarebeheerders zijn nu op de hoogte dat het schuifje weer zichtbaar is. Mocht het veranderen dan hoor ik het graag.

Groeten Chantal
@ChantalS

Helaas is bij mij het schuifje nog steeds niet zichtbaar. Ook de tegel gasverbruik is blanco/leeg (afwissellend wit/grijs). En mijn beide rookmelders nog steeds niet zichtbaar!! (Kan ze wel online bestellen......)
Kan hier ook naar gekeken worden??

Willem

@Wimmer23

Is het probleem al opgelost, zo niet wil je dan de onderstaande vragen beantwoorden?
Ontbreekt het schuifje alleen bij elektra of ook bij gas? Komen de verbruiken laatste tijd goed binnen? Zien jullie wel de eurowaardes op de Toon zelf?

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge +3
@Emel Sinds een paar dagen lijkt de app weer te functioneren zoals het hoort. Dus zonder (soft)reset van Toon zie ik in de app weer mijn rookmelders, gastegel gevuld en schuifje weer zichtbaar zowel bij electra en gas.....😀👍
Reputatie 4
Badge
@J. Booij

Is het probleem met het schuifje opgelost? Zo niet, wil ik je adviseren om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Hou je me op de hoogte?

Groet, Emel
Reputatie 4
Badge +3
Alles is weer oke!

Reageer