Slimme stekker weektotalen (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

32 Reacties

Reputatie 2
Badge +3
Bedankt Wimmie,

Aan jouw inzet om het probleem helder te krijgen en op te lossen, zal het in ieder geval niet liggen.
Ik koppel jouw antwoorden terug en hoop snel goed nieuws te hebben.

To be continued...
Reputatie 3
Badge +3
Hier speelt dit probleem ook op, zowel in de app op mijn tablet (android) als op de iphone app,

Het maandtotaal van de stekkers laten maar 1 dagverbruik zien, en bij weekverbruik het totaalgeheel van alle stekkers en overige verbruik

Op dagbasis gaat het correct, maar op maandbasis helaas niet.

Het is lastig, en aangezien dat er meerdere er last van ondervinden hoop ik dat het probleem nog wel eens opgelost gaat worden.

Voor nu is het even behelpen
Badge +1
Beste Kelly,

Hierbij nog 4 screenshot maar nu gemaakt van mijn Samsung TAB-4.
Dit zijn de weektotalen van enkel de slimme stekker gekoppeld aan mijn jacuzzi, dus zonder het totaal elektraverbruik.
Screenshot 1 en 2 zijn van voor het uitloggen en screenshot 3 en 4 zijn van na het weer opnieuw inloggen.
Hopelijk geeft dit een beter en duidelijker beeld.

Groeten,
Wim
Reputatie 3
Badge +6
@Wimmie,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord!
We gaan er verder mee en komen er weer bij je op terug als er meer nieuws is!
Reputatie 3
Badge +3
mpleizr wrote:

Hier speelt dit probleem ook op, zowel in de app op mijn tablet (android) als op de iphone app,

Het maandtotaal van de stekkers laten maar 1 dagverbruik zien, en bij weekverbruik het totaalgeheel van alle stekkers en overige verbruik

Op dagbasis gaat het correct, maar op maandbasis helaas niet.

Het is lastig, en aangezien dat er meerdere er last van ondervinden hoop ik dat het probleem nog wel eens opgelost gaat worden.

Voor nu is het even behelpen

Zo ziet her er bij mij uit wat betreft weektotaal. Wat ik al eerder aangaf telt hij de totaal niet op, of maar enkele dagen. De vastwasser komt er helemaal niet in voor?.

Het is zeker jammer dat het niet correct weergegeven kan worden. Als het nieuwe sluipverbruik widget op basis van de stekkers werken is er nog wat werk asn de winkel.

Hier gaat het mij om het dagverbruik

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Wimmie,

Dankjewel.
Nog een vraag. Je gaf aan "omdat ik dan iedere keer opnieuw de schermlayout in de Toon app moet aanmaken'.
Moet je dan iedere keer de tegels opnieuw aanmaken en indelen? Want als dat n.l. het geval is, dan gaat dat ook niet goed (de layout zou bewaard moeten blijven op de tablet).
Reputatie 2
Badge +3
Hallo Wimmie,

Alle moeite van beide kanten ten spijt, lukt het ons vooralsnog niet het probleem te reproduceren en zo te achterhalen wat en waar het nu precies misgaat. Sorry! Het lijkt een uniek probleem, we hebben geen soortgelijke meldingen van andere klanten. Momenteel werken we dus hard aan een nieuwe app, die gepland staat om einde dit jaar te worden gereleased. Het zou interessant zijn om dan te horen of je hetzelfde probleem dan nog ervaart.

Voor nu kan ik dus helaas niets voor je betekenen. Ik hoop dat de nieuwe app het probleem oplost.