SInds kort klant bij Eneco maar geen toegang tot de Toon en de Mijn Eneco app | Eneco Community

SInds kort klant bij Eneco maar geen toegang tot de Toon en de Mijn Eneco app

  • 11 september 2019
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Sinds 2 weken ben ik klant van Eneco. Helaas heb ik nog niets.
Mijn TOON werkt niet mijn Eneco app werkt niet.
Zou sinds gisteren energie geleverd krijgen . Zie niets alleen dat ik niet kan inloggen op "mijn Eneco ".
Heb vorige week telefonisch contact gehad na héél lang wachten. Werd heen en weer gestuurd van Eneco naar TOON.
Ik word er een beetje moedeloos van.
Klantnummer: *verwijderd door moderator*

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +1
@A. Bisschop

Welkom op de community. Fijn dat je klant bij ons bent geworden. Jammer om te lezen dat het alleen niet goed verloopt. Ik begrijp dat je hier moedeloos van wordt. Volgens mijn gegevens is je contract per vandaag ingegaan bij Eneco. Je geeft aan dat Toon niet werkt. Wat werkt er niet? Is het de thermostaat zelf of is het de Toon app? Ook kan je niet inloggen in de Mijn Eneco app. Kan je een screenshot sturen met de foutmelding die je dan te zien krijgt?

Ik los het graag voor je op en wacht je reactie af.

Groeten, Tina

Reageer