Sinds 12 februari is er geen verbinding meer tussen Domoticz en Toon. | Eneco Community
vraag

Sinds 12 februari is er geen verbinding meer tussen Domoticz en Toon.

  • 19 februari 2019
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Sinds 12 februari is er geen verbinding meer tussen Domoticz en Toon.

In de log krijg ik de melding "Error: ToonThermostat: Invalid data received, or invalid username/password!", volgens Domoticz forum ben ik niet de enige

Ik heb reeds meerdere malen geprobeerd een nieuwe verbinding te maken, helaas niet gelukt.

Dit is erg lastig, ik gebruik mijn stroom en gas verbruikt (uitlezen slimmen meter via Toon) in voorwaardes in Domoticz.

Wat kan ik doen om dit op te lossen.

3 Reacties

Kijk even verder terug op het forum; er is uitgebreid sinds 12/2 aandacht aangeschonken.
Eneco is gestopt met deze koppeling en het komt niet meer terug.
Net als Olisto en Homey zal er een Toon®️ API voor deze Domoticz zaken moeten komen.
Badge +1
Wat een ontzettende *** (nare) streek, mijn hele domotica is afhankelijk van de verbinding met Toon.
Dit is de reden geweest voor het kiezen voor Toon,
Tja Eneco wil het via API regelen.
Dus via je Domoticz forum leden je sterk maken om dat voor elkaar te krijgen.

Reageer