Scherm toon reset heel vaak | Eneco Community
beantwoord

Scherm toon reset heel vaak

• 25 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Hoi,

Ik heb net een nieuw huis gekocht waar al een Toon thermostaat in was gebouwd. Ik ben nog aan het uitvogelen hoe alles werkt, maar wat me nu al opvalt is dat het schermpje wel erg vaak reset. Minimaal elke 15 minuten, maar soms nog vaker, of hij begint weer opnieuw terwijl hij net nog bezig was met opstarten.

Is dit normaal? Ik heb zelf nog helemaal geen ervaring met de Toon, het is volkomen nieuw voor mij. Wellicht wel relevant om te melden dat pas komende week internet/wifi geinstalleerd wordt op mijn nieuwe adres. Ik hoor graag of dat het verschil gaat maken of dat ik er een monteur bij moet halen.
icon

Beste antwoord door Brandje 25 augustus 2018, 21:54

Hoi Maartje,

Ik zou Toon gewoon afsluiten en pas weer stroom geven nadat jouw internet en dus WiFi voor Toon is geregeld.
Toon denkt nu een herstart te doen om de WiFi verbinding te herstellen.

Heb je overigens deze Toon een fabrieksherstel al gegeven en een activatiecode bij Eneco opgevraagd. Anders staat Toon gekoppeld aan de vorige eigenaar en dan gaat het niet goed.

Ik zou daar as maandag even voor bellen met 088 895 59 59
Bekijk origineel

1 Reactie

Hoi Maartje,

Ik zou Toon gewoon afsluiten en pas weer stroom geven nadat jouw internet en dus WiFi voor Toon is geregeld.
Toon denkt nu een herstart te doen om de WiFi verbinding te herstellen.

Heb je overigens deze Toon een fabrieksherstel al gegeven en een activatiecode bij Eneco opgevraagd. Anders staat Toon gekoppeld aan de vorige eigenaar en dan gaat het niet goed.

Ik zou daar as maandag even voor bellen met 088 895 59 59

Reageer