Schakelaar everspring werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Schakelaar everspring werkt niet meer

• 21 maart 2016
  • 8 reacties
  • 278 Bekeken

Sinds een aantal dagen werkt in de Android telefoonapp de schakelaar niet meer.
Ook op een andere telefoon geprobeerd.
Op een Android tablet werkt het wel.
Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Yobotje 21 maart 2016, 23:54

Beste A.G. Richter,

Welkom op de community. Graag willen we dit voor je onderzoeken. Wat voor telefoon gebruik je en met welke versie van Android zie je dit? Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert

Hetzelfde probleem met  iPhone en  iPad is hier vermeldt.
https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/update-toon-op-afstand-23-10861/index2.html#post107776
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste A.G. Richter,

Welkom op de community. Graag willen we dit voor je onderzoeken. Wat voor telefoon gebruik je en met welke versie van Android zie je dit? Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert
Hoi Folkert,

Valt dit niet samen met het andere topic inzake de update van de Android App van enkele dagen geleden.

Daar heeft men dit al aangekondigd en het advies gegeven het apk-bestand van de vorige versie terug te zetten.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Dat is een workaround om het werkend te maken, maar hier moet uiteraard wel een oplossing voor gevonden worden.
Uiteraard Folkert,

Maar deze methode geeft even de mogelijkheid om weer een werkende App te hebben.
En ik vermoed dat bij deze ts exact het zelfde speelt.
Hallo allemaal,

Werkt niet op een Note4 android 5.1.1 en niet op een S5 android 5.0.2.
Raakt ook zoals meer gemeld regelmatig de verbinding met de toon kwijt.
Alle andere functies werken wel.
Hallo Folkert,

Hier nog een screenshot van mijn telefoon.
Badge +5
Beste A.G. Richter,

Groet,

Folkert

Hetzelfde probleem met  iPhone en  iPad is hier vermeldt.
https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/update-toon-op-afstand-23-10861/index2.html#post107776