Repeater nodig | Eneco Community
vraag

Repeater nodig

• 19 september 2018
  • 7 reacties
  • 330 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Met enige regelmaat zijn er geen meetgegevens zichtbaar van zowel gas als water. Een paar dagen geleden werden er helemaal geen gegevens meer getoond en moest de meteradapter opnieuw gekoppeld worden. Dat heb ik gedaan, en het koppelen ging goed, maar bij het testen van de verbinding ging het niet goed en kreeg ik als suggestie een repeater te plaatsen. Tussen Toon en de meteradapter zit zo'n 6 meter en 3 betonnen muren.
Hoe kom ik aan zo'n repeater?

7 Reacties

Ik bedoel natuurlijk meetgegevens van gas en elektriciteit, hahaha
Reputatie 7
Badge +8
Zo repeater kan Eneco je kosteloos toesturen, indien je beschik over een actief abonnement op Toon.
Allereerste zal 1 van de Eneco medewerkers waarschijnlijk in je Toon willen kijken.

Je kan de Toon Support aanzetten doormiddel van: Menu en dan Toon Support en dan het schuifje op Aan zetten.
Zorg ook dat je klantnummer IN je profiel verwerkt zit.
Hoi @Roel007
Oke, 6 meter zou nog binnen de marge liggen.
Maar 3 betonnen muren is wel erg belemmerend.
Zet voor de moderator even via menu/instellingen/support je externe toegang even op Aan.
Dan kunnen ze het beoordelen.
Hoi Ricardo@mAiden,
Grappig bijna gelijktijdig.....?
Dank voor jullie reacties. Ik heb de externe toegang zojuist aangezet.
Reputatie 7
Badge +6
@Roel007

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat de verbinding tussen je meteradapter en je Toon niet goed is. Ik zorg dat je een repeater opgestuurd krijgt. Ik verwacht dat je deze binnen enkele dagen ontvangt(dit duurt uiterlijk twee weken).

Groet,

Folkert
Dank je, Folkert!

Reageer