Programma wordt ongewenst automatisch hervat | Eneco Community
vraag

Programma wordt ongewenst automatisch hervat

• 21 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 9 reacties
Hallo,

Ik heb nog niet heel lang Toon.
Nu ben ik twee dagen niet thuis en heb ik Weg op continu gezet, zodat het constant niet kouder dan 15 graden hoort te zijn. Er staat dus een gesloten slotje bij Weg, maar ik heb het programma niet uitgezet.

Vandaag keek ik in de app op mijn telefoon en toen zag ik dat Toon gewoon weer verder was gegaan met het programma, terwijl er vanochtend niks aan de hand was en ik niets heb veranderd in de app. Ik heb Toon weer op continu Weg gezet. Maar toen ik enkele uren later weer keek, was het programma weer hervat!

Heeft iemand anders hier ook last van?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Ik weet vrijwel zeker dat je een fout hebt gemaakt.
Als je via de App op het slotje druk kan je beter vlak erna weer even kijken of de bedoelde stand is verwerkt.
Het aanraken of liever gezegd het iets te lang aanraken van het venster kan onbedoelde insteliingen geven.

Een ding is zeker; weg met een slotje bijft op weg staan tot dat je zelf een wijziging door voert, daar is immers het slotje voor.
En heb je weg zonder slotje gekozen, dan zal het programma de volgende keuze maken als het tijd is voor die instelling.

Maar ben je 2 dagen niet thuis dan zou ik vakantie kiezen