Problemen Toon | Eneco Community
vraag

Problemen Toon


Badge
heb al maanden problemen met toon i.c.m. stadsverwarming
heeft jaren gewerkt tot een paar maanden geleden, adapter is vervangen en nog steeds geen warmte verbruik in toon.
Inmiddels zijn er 2 monteurs gekomen maar daar krijg ik meteen de opmerking, oh stadsverwarming, sorry geen verstand van.
Heb uit frustatie Toon maar opgezegd, wat heb ik eraan als het niet werkt
Maar de service wat Eneco biedt is bedroevend. Je weet dat ik stadsverwarming heb maar dan stuur je 2x monteurs die hiervan geen kennis hebben.

NL gaat stoppen met gas en dan hebben ze nog steeds geen support op stadsverwarming!!
Eneco kom op en schiet eens op met Toon i.c.m. stadsverwarming

10 Reacties

Daarom juist is de pilot mbt stadsverwarming met Toon®️ 2 jaar geleden gestopt.
Een stabiele werking kon niet gegarandeerd worden.
Wel is vreemd dat op het andere forum een lid meldde dat Eneco Toon®️ juist weer zou hebben aangeboden in samenhang met een nieuwe lagere capaciteit warmteset.......
Nadere vragen daar leverde niets op.
Reputatie 7
Badge +8
Pilot die liep op stadsverwarming ism Toon, is stopgezet. Dat bij jou altijd goed heeft gewerkt, is geluk hebben. Teveel problemen hierom ontstaan. Volgens mij staat dit project zelfs in de ijskast voorlopig.

Maar een moderator kan je daar vast alles over vertellen.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @jwnotorious

Welkom op het Forum. Als ik het zo lees slaan wij de plank hier helemaal mis. Graag duik ik hier in zodat ik dit voor je op ga lossen. Kan je je klantnummer in je profiel zetten? Zoals @Brandje en @mAiden aangeven zijn we met de pilot gestopt maar dat houdt niet in dat we gestopt zijn met de serviceverlening op de aktieve aansluitingen. Om die reden hebben we een selekte groep monteurs die gespecialiseerd zijn in stadsverwarming en Toon. Deze zijn in dit geval niet aangestuurd.

Geef een seintje dan ga ik aan de slag.

Groet,

Tina
Kijk dat is duidelijke taal; er is dus wel degelijk een selectie groep monteurs.
Dan komt het daarna vast goed!
Badge
Heb nooit in een pilot gezeten, was een van de eerste klanten na de pilot die werd aangesloten, na een maand zijn jullie hiermee gestopt.
Het is echter wel zo dat Eneco beloofd heeft support te leveren op de reeds aangesloten klanten.
Deze mis ik nu.
Badge
TinaC wrote:

Goedemorgen @jwnotorious

Welkom op het Forum. Als ik het zo lees slaan wij de plank hier helemaal mis. Graag duik ik hier in zodat ik dit voor je op ga lossen. Kan je je klantnummer in je profiel zetten? Zoals @Brandje en @mAiden aangeven zijn we met de pilot gestopt maar dat houdt niet in dat we gestopt zijn met de serviceverlening op de aktieve aansluitingen. Om die reden hebben we een selekte groep monteurs die gespecialiseerd zijn in stadsverwarming en Toon. Deze zijn in dit geval niet aangestuurd.

Geef een seintje dan ga ik aan de slag.

Groet,

Tina

nummer toegevoegd
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen @jwnotorious

Sorry voor al het ongemak dat je hebt ervaren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar wij gaan je erbij helpen!

Ik ben er direct achteraan gegaan en je wordt binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een monteursbezoek. Zoals mijn collega @Tina zei, komt er een monteur langs die gespecialiseerd is in stadsverwarming in combinatie met Toon.

Wil je me op de hoogte houden wanneer het probleem is opgelost?

Groet,
Mitchel
Badge
Mitchel wrote:

Goedemorgen @jwnotorious

Sorry voor al het ongemak dat je hebt ervaren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar wij gaan je erbij helpen!

Ik ben er direct achteraan gegaan en je wordt binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een monteursbezoek. Zoals mijn collega @Tina zei, komt er een monteur langs die gespecialiseerd is in stadsverwarming in combinatie met Toon.

Wil je me op de hoogte houden wanneer het probleem is opgelost?

Groet,
Mitchel

graag bellen met een zichtbaar nummer, anoniem beantwoord ik niet meer helaas
Reputatie 5
Badge
@jwnotorious

We bellen met nummerweergave, dus dat komt goed uit! ;)

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +8
jwnotorious wrote:

Mitchel wrote:

Goedemorgen @jwnotorious

Sorry voor al het ongemak dat je hebt ervaren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar wij gaan je erbij helpen!

Ik ben er direct achteraan gegaan en je wordt binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een monteursbezoek. Zoals mijn collega @Tina zei, komt er een monteur langs die gespecialiseerd is in stadsverwarming in combinatie met Toon.

Wil je me op de hoogte houden wanneer het probleem is opgelost?

Groet,
Mitchel

graag bellen met een zichtbaar nummer, anoniem beantwoord ik niet meer helaas



Die beredenering snap ik niet helemaal. Het is normaal dat bedrijven in telefoonnummer onbekend maken. Monteur zal ook bellen met een onbekend telefoonnummer als hij ter plekke wil komen.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen