Problemen & Oplossingen (Toon) | Eneco Community

Problemen & Oplossingen (Toon)

• 15 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 1594 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Aangezien een aantal van ons probleem ondervinden met het gebruik van Toon en deze in verschillende topics worden beschreven, leek het mij handig om hier de problemen nogmaals te beschrijven maar dan alleen als er ook een oplossing voor gevonden is. Op deze manier krijgen we een soort extra helpdesk waar concumenten zelf de oplossing eerst kunnen zoeken.

Voorbeeld: Meteradapter loopt regelmatig vast waarbij een reset van de adapter geen uitkomst biedt. Hoe is het opgelost en was hierbij een monteur van eneco nodig?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Badge
@jeroen In een ander topic heeft Toon Econoom een soortgelijke suggestie gedaan. Ik ga kijken wat we vanuit Eneco kunnen doen want de suggestie is een goede!
Reputatie 3
Badge
Ik ben nuchter en denk nog steeds dat enkele toons problemen hebben maar aan de andere kant is het forum een klein onderdeel om te laten weten wat er mis is...  zijn de problemen meer als jullie verwacht hadden? en ja dan weet ik dat je het eigenlijk niet zeggen wil. 🙂