Problemen met wachtwoord op nieuwe Toon App | Eneco Community
vraag

Problemen met wachtwoord op nieuwe Toon App

Laatst mooie uitnodiging ontvangen voor de nieuwe Toon App met verspillingschecker van ontwikkelaar Quby. Echter blijkt dat mijn "sterke" wachtwoord niet geslikt wordt door de nieuwe app en wel door de oude app en de eneco website.

Met een wachtwoorden als bijv.: 7eEN35\?kt,c%;)RAeD} kom je niet door het inlog proces heen.

Omdat er voor de app gebruik gemaakt dient te worden van het Eneco account wil ik hier graag melding van maken, zodat dit aangepast kan worden door de ontwikkelaar.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@A. Hofman,

Goed dat je het meldt! Begrijp ik goed dat een soortgelijk wachtwoord wel werkt met de Mijn Eneco app en de oude Toon app? En in de nieuwe Toon app dus niet? Graag ontvang ik een screenshot van wat je dan ziet in de app, dan kaart ik het aan bij de ontwikkelaars zodat ze hier verder mee kunnen.
Alvast bedankt!
Hoi Daniëlle,

Klopt, een dusdanig sterk wachtwoord werkt wel op de mijn Eneco site & app en de oude Toon app.

Bijgevoegd een screenshot van de melding na het invoeren van het sterke wachtwoord in de nieuwe Toon app.

Dank voor het doorgeven.
ik krijg dezelfde melding als het screenshot en ik heb toch echt niet zo'n moeilijk wachtwoord. ik mailde hierover met toonsupport en ze zeiden je moet de app van quby hebben en die is 4,6 mb groot. maar ik heb die app (het adres klopt iig) en er is geen andere nieuwe-toon app in de google play store. deze app heeft een downloadgrootte van 0,94 mb en is na downloaden 1,27 mb groot. hier zit ergens de fout denk ik
Screenshot?
Als de vorige reactie?
Heb je geprobeerd eerst het WW te plaatsen en daarna pas je gebruikersnaam.
Ja, het screenshot in de bijlage van de reactie van A. Hofman, die je hierboven ziet. Ik heb jouw suggestie geprobeerd maar werkt niet.
Oké maar bij jou speelt dus geen heeeeel sterk WW, dus heb je ook geprobeerd de App te verwijderen en opnieuw te installeren?
Daar begin je mee als een app niet werkt. Na googlen; het probleem is alom bekend.
Heel goed, maar niet iedereen doet cq weet dat, getuige de vele malen, dat na het advies en deze actie, het alsnog werkt.
Jij meldde het niet en dan kan zo’n advies alsnog gegeven worden. ??

Maandag leest een moderator je bericht en dan zal er ongetwijfeld een passende oplossing komen.
Reputatie 7
Badge +6
@A. Hofman

Werkt de nieuwe app wel wanneer je tijdelijk een simpeler wachtwoord aanmaakt?

@pvogels

Soms wordt er automatisch van de eerste letter een hoofdletter gemaakt, kun je nagaan of dat in jouw geval zo is?
Mijn ww begint met een hoofdletter. Ik heb de app eraf gegooid, ben het een beetje beu. Ik check zo nu en dan play store op updates, maar ga bij twijfel niet downloaden. Verwacht eigenlijk van Eneco een keer bericht aan alle (toon) klanten dat de app herzien is en dan goed zou moeten werken.
Ach de App is nog verre van af en zit in de testfase, dus daar kon je best wel eens gelijk in krijgen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen