Problemen met Toon app | Eneco Community
beantwoord

Problemen met Toon app

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

692 Reacties

Reputatie 3
Badge
Nou het beroerde is dat ik dit weekend, tot morgenavond niet thuis ben. Ik ga het morgenavond proberen, bedankt voor uw reactie
Reputatie 1
Nou het beroerde is dat ik dit weekend, tot morgenavond niet thuis ben. Ik ga het morgenavond proberen, bedankt voor uw reactie

Graag gedaan mocht dat niet de oplossing zijn horen we het wel!
Reputatie 1
Badge
Gisteren nieuwe router geïnstalleerd toon bleef hangen nu nog
Reputatie 1
Badge
Rest van alles wat draait is goed alleen toon niet
Rest van alles wat draait is goed alleen toon niet

Maar waarom heb je dat gedaan?
Puur voor Toon®️?
Hoe is de status van de verbinding op Toon®️?
Reputatie 2
Badge
Al sinds een week werkt Toon app niet correct! Ook problemen met mijn thermostaat en verbinding met ketel module. Meerdere hard resets en nog steeds een grote probleem. Al sinds de storing vanaf 20-October!!!

1. Mijn Gas verbruik is helemaal verkeerd (App: 6.2m3, Toon: 0.000m3, P1 kabel: 0.053m3-correct)
2. Mijn Electra verbruik ook verkeerd (App: 18.1kWh, Toon: 0.000kWh, P1 kabel: 4.628kWh-correct)
3. Graphic verbruik is ook verkeerd - as is verkeerd (0, 0.6, 1, 2, 2 ????)

Kan niet eens eenvoudige grafieken corect tonen - hoe zit het met mijn stookgedrag???
Reputatie 5
Badge +1
Zet je modem en router eens een minuutje stroomloos.
Welke software versie heb je nu op de Toon?
Dit gedoe is al 3 weken aan de gang ik hoop dat ze bij eneco de problemen gaan oplossen want anders word het echt een nest.
Reputatie 5
Badge +1
@tvanhoogmoed, wat heeft uw reactie met bovenstaand probleem te maken?
Heeft u zelf een probleem start dan even een nieuw topic.
Dank allemaal, gedaan en het werkt.
Dank allemaal, gedaan en het werkt.

Kijk dat horen we graag!
Veel plezier er mee!
Geen verbinding met toon via iphone
Reputatie 1
Badge
Om er Zeker van te zijn dat deze goed werkt. Bij thuiskomst vanmiddag toon weer reset gegeven toen gaf app weer goed door. Zo jammer dat je onderweg niets kan wijzigen en geen juiste weergave heb. Toon geeft zoals altijd verbinding is goed.
Om er Zeker van te zijn dat deze goed werkt. Bij thuiskomst vanmiddag toon weer reset gegeven toen gaf app weer goed door. Zo jammer dat je onderweg niets kan wijzigen en geen juiste weergave heb. Toon geeft zoals altijd verbinding is goed.

Uiteraard is dat irritant, maar Eneco vraagt ook aan je als het probleem blijft na de standaard handelingen om de externe klanten toegang aan te zetten.
Dat moet lukken dus want er is verbinding met het SC begrijp ik van je.
Dan behoor je wellicht tot de restgroep die ze bedoelen en gaan ze in overleg met je om dit probleem te tackelen.
Reputatie 2
Badge
@Ton63 - volle reset al meerdere kere gedaan. Toon versie is 3.5.4 en iOS app 2.5.1
Reputatie 5
Badge +1
Huidige Toon versie is 3.6.3. Stuur even een PB aan een moderator. Deze zal u de versie toekennen.

kijk eens in menu-instellingen-overzicht.
zijn hier storingen zichtbaar?
Ik lees niet dat de adapter in de werkkast ook even 30 seconden stroomloos is gemaakt.
Wordt de P1 poort soms door meerdere apparatuur gebruikt?
Reputatie 2
Badge
@brandje - Allle stekers en heel netwerk is opnieuw gestart. Alles behalwe ketel was uit. P1 poort heeft well een splitter maar de REQ line is alleen in gebruik met Toon
Dat je harde resets had gegeven had ik begrepen de adapter was niet genoemd, vandaar!

Dan ben ik toch bang dat de splitter de boosdoener is.
Dus zet het kabeltje wat naar de adapter gaat eens rechtstreeks op de P1 poort; geef de adapter een reset en kijk eens hoe Toon®️ dan reageert.
Badge
Mijn app werkt ook niet meer ..lijkt alsof hij vast staat ...geeft 21.5 als temp terwijl het hier w0 is ??
Badge
Bovenstaande moet zijn 20 graden
Badge
De app al een x verwijderd en opnieuw erop gezet ...haalt niets uit
Badge
Hoe kan je een reset doen zodat de app weer haat werken ?
Badge
Hoe kan je toon resetten zodat de app weer gaat werken op de telefoon?
Hoi @Huisman,

Het is slim om niet in dit topic tussen een lopend probleem weer een ander probleem te starten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen