Probleem met App Toon op afstand onder IOS7 | Eneco Community

Probleem met App Toon op afstand onder IOS7

• 19 september 2013
  • 48 reacties
  • 2125 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

48 Reacties

Klopt bij mij bevriest de App en is alleen de tekst weg te lezen. 
Hopelijk maakt Eneco snel een update. 
Maar als je de web functie gebruikt is Toon op afstand wel te gebruiken. 
Reputatie 6
Badge +1
Dat komt ongetwijfeld door dat de iPad 2 scherm een lagere resolutie heeft en de iPad 3 een hogere, nl een retina-scherm. 
IOS7 gaat anders om met de resolutie, vandaar dat veel ikoontjes en App's ook ge-updated moeten worden. 
Hopelijk zal Eneco dan ook snel een update indienen, want ook oudere apparaten moeten met het nieuwe IOS7 aan boord ook goed weergegeven kunnen worden. 

Omgekeerd heeft Apple in ieder geval geregeld dat je nu ook oudere App's kan downloaden voor het geval dat je niet eens het nieuwste IOS kan downloaden. 

Je hebt dan denk ik geluk Ton. Ik ben vandaag in de applestore geweest en daar alle apples getest met de toon op afstand via website app. Alle ipad hebben hetzelfde probleem. Dus in horisontale stand vallen de letters van de knoppen weg.aan de onderkant. Dus het is echt een ios probleem. Dit erkende de medewerker ook. Er zijn geen instelling in de ipad die dit kunnen oplossen.
Ik zal als het lukt een foto plaatsen hoe het er bij mij uitziet.
Oké hier komt ie.
Of ik heb het niet goed begrepen, maar je ziet in de landscape modes gewoon de tekst eronder staan.https://[/img]
Reputatie 6
Badge +1
Ja bij mij dus niet. Als ik can staand naar lig draai wel, maar zodra ik iets aan raak dan ben ik de letters kwijt. Je hebt geluk zullen we maar zeggen. 

Updat nu zie ik het..... Bij jou valt de bovenkant iets weg. Het Eneco logo en die is bij mij wel zichtbaar. Dus wat hij er bij jou boven af haalt, haalt hij er bij mij beneden af. Dus conclusie: beeldverhouding  in safari klopt niet sinds ios7

kijk maar op mijn foto
Ik heb het aanraken ook nog even geprobeerd, want dat had ik niet gedaan.
Ohhhhhhhhhhhhh inderdaad in landscape, en je raakt een optie aan schiet het scherm ongeveer 3 milimeter naar beneden.
Dat bedoel je dus; ik kon me al niet voorstellen dat ik geluk zou hebben.
Er is maar 1 iPad1/2/3 met 1 soort IOS7 tenslotte.
Ook weer opgelost.
Je had en hebt dus helemaal gelijk.
Maar Eneco zal het met een update wel herstellen mag ik aannemen, toch............
Badge
De maker van de app had al lang en breed de tijd gehad om dit allemaal te voorkomen. Je hebt bij elke iOS release een beta periode en dat geeft elke maker de kans om ruim van te voren de bugs uit bestaande applicaties te halen. In dit geval zal het wel om een uurtje factuurtje gaan en kijken ze niet verder totdat eneco de opdracht geeft om verder te kijken ( kassa opdracht. 😉 )
Reputatie 6
Badge +1
Dat is het nadeel dat je afhankelijk bent van derde. Maar ik verwacht een update eigen snel. Immers zou er nog een app update op het programma staan, die al een keer is uitgesteld.
Eneco rolt meestal na een update voor Toon ook een update voor de App uit. 
Maar zoals wij allen weten moet je eerst door de accptatieronde in Cupertino:p
Reputatie 1
Ik ook geen problemen op iOS7 iPhone, groeten van een ex-jailbreaker;)
Ik ook geen problemen op iOS7 iPhone, groeten van een ex-jailbreaker;)

Hier ook de groeten van een ex-jailbreaker op de iPhone4S!
Tot nu toe bevalt IOS7 mij prima.
Reputatie 6
Badge +1
Misschien dat het dan ligt dat ik een ipad2 heb. Maar ik ben en blijf er niet kapot van. ( athns nog niet). Ik merk dat er best nog wat foutjes of problemen zijn, maar dat kan natuurlijk ook aan de aanbieders liggen, omdat die nog niet zijn ingericht op ios7. Ik heb dan problemen met Enecoapp, bankapp, bepaalde paginas in safari en het feit dat mijn safari niks meer op sloeg. Ik moest iederee koekies accepteren, wachtwoorden invullen ev sommige sites, zoals de consumentenbond, gaven aan dat ik een oudere safari draaide.
Na een reset vanuit itunes is dit weer verholpen, maar bij mij moet het werken en niet dit soort geintjes. Vandaar een negatief oordeel op dit moment.
Het zal dan aan de iPad2 liggen denk ik, want met de iPad3 heb ik eigenlijk geen negatieve ervaringen. 
Die kleine afwijking op de Eneco-app vind ik verder niet interessant. 
Erg makkelijk is het rolmenu met allerlei veel gebruikte instellingen. 
En de TT loopt als een tierelier, al met al ben ik erg tevreden.  
Ik zocht aanvankelijk het zoekscherm maar dat is nu weer makkelijker, je hoeft niet meer terug naar het 1e scherm. 
Nu trek je de onderkant in ieder scherm naar beneden. En boven verschijnt de zoekbalk. 
Reputatie 6
Badge +1
Beste Moderators,

we zijn nu 5 dagen verder min het weekend, dus 3 werkdagen. Is er al iets bekend over een release update van de app  ivm conpatebel problemen ios7 en een update van toonopafstand ivm ios7. Of gaat dit langer duren dan verwacht?
Reputatie 6
Badge +1
Gisteren is er een nieuwe update gekomen voor ios7 te weten ios 7.0.2

Echter lost dit niet eerder genoemde issues, zoals de website Toonopafstand als problemen met de app op.
Dat is natuurlijk ook logisch. Het is aan Eneco om de App aan te passen. 
Reputatie 6
Badge +1
Maar kon zijn dat de siteversie wel beter werkte
Reputatie 2
Badge +1
We hebben inmiddels een fix ontwikkeld voor de app. Deze fix wordt momenteel nog getest. Na het testen bieden we het aan de App Store. Apple heeft het vanwege iOS7 erg druk dus het is moeilijk te voorspellen wanneer Apple de update accepteert.
Hoi Joep,

Perfect dat jullie het meteen aanpakken, we wachten de fix (nwe update app Toon) af.
Reputatie 6
Badge +1
Inmiddels is de update voor de toon app aanwezig in de apple store ev compatebel met ios7 en hij werkt weer als vanouds.
Bedankt voor de tip!
Werkt perfect. 
Reputatie 2
Badge +1
@jvp

Je bent me voor ;)
Bedankt voor je bericht, de update is inderdaad vanaf vandaag te vinden in de App store.
Reputatie 6
Badge +1
@jvp

Je bent me voor ;)
Bedankt voor je bericht, de update is inderdaad vanaf vandaag te vinden in de App store.

Hihi, dat krijg je, als je de hele dag op de bank, achter de ipad hangt 😉